duminică, 10 aprilie 2011

A trecut si weekendul

De fapt e inca 23.10, dar pana termin eu de scris aici e gata si duminica! Vineri imi place chiar si la job, sunt mai vesela.. e logic, urmeaza weekendul! Am fost vineri noapte in Taverna, si chiar daca nu intentionam sa stau prea mult pe-acolo, am ajuns acasa cred ca in jur de 3. Am vrut sa si cant, dar pana sa-mi fac eu curaj, au fost altii mai pe faza si a si inceput un concurs, asa ca am ratat o "mare" oportunitate de a-mi exterioriza trilurile de privighetoare nocturna. Nu-i bai, am recuperat la capitolul dans, si m-am zbantuit energic, de am si-acum febra musculara! In concluzie, o noapte reusita :)

Sambata a fost ziua nepotelului meu :x A implinit 5 anisori, si din oficiu a fost o zi superba, chiar daca nu am apucat sa petrec prea mult timp cu el! Am reusit in schimb sa stau cu el cand a despachetat toate cadourile, si sa observ deja dezamagirea de pe fata lui cand dadea de vreo hainuta. Cum e si normal, el urmarea jucariile si mai putin elementele de garderoba! Cu o zi inainte il intrebasem ce isi doreste sa-i daruiesc de ziua lui, iar el a spus foarte dragalas: "Ce vrei tu, Mada!" :) Cand am insistat, mi-a zis de o masinuta din Cars cu telecomanda. I-am spus ca nu stiu sigur daca gasesc, si a spus iar, cu multa intelegere: "Bine, atunci ce vrei tu!" :D Eu m-am conformat si i-am luat masinuta cu telecomanda (nu din Cars, ca mai avea una deja), si spre bucuria mea, se joaca aproape in continuu cu ea, de ieri seara!

Dorind sa-i fac si o mica surpriza, am listat poze cu personajele preferate din desene animate si le-am pus pe perete. In 3 poze l-am inclus si pe el, si a fost incantat sa se regaseasca alaturi de Tom si Jerry, cei din Toy Story sau Aladin. Am facut o poza cu telefonul, dar nu e deloc clara.. restul pozelor inca nu le-am descarcat de pe aparat.


Eu mi-am amintit ieri cu mare drag de ziua in care s-a nascut, cat de mult m-am bucurat sa-l vad (asa mic si rozaliu cum era :), si cum de fiecare data cand ma gandesc la el, zambesc si ma minunez de tot ce face si ce spune!

Duminica.. a fost chiar de odihna. M-am uitat la un film, am dormit un pic la amiaza... si m-am minunat de vremea asta capricioasa! Astept si eu o zi de weekend in care sa pot iesi un pic la iarba verde. Chiar mi-e dor! De fapt mi-e dor sa-mi fac o gentuta cu haine, sa ma sui intr-un tren/autocar (nici macar nu-s pretentioasa sa spun de masina :P), si sa plec un pic din oras! Dar mereu sunt alte prioritati.. alte locuri in care trebuiesc directionati banii.. si tot asa.. Macar la vara, peste cateva luni, sa profit si eu de un concediu..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu