duminică, 24 aprilie 2011

Prima zi de Paste

A trecut si ea, la fel de repede ca orice zi normala! Azi-noapte am fost la Inviere la biserica de langa mine, unde cu exceptia unor mici probleme cu sonorizarea, slujba si atmosfera a fost la fel de frumoasa ca in orice an. Ma mira insa oamenii care abia intra in curtea bisericii la 23:58 pentru ca la 00:02 sa fuga mancand pamantul spre case, cu o lumanare aprinsa! Nu o fac pe ipocrita, nici eu nu stau mult la slujba de Inviere, dar macar astept un pic sa se spuna "Hristos a inviat!". Ehh.. subiect greu asta cu biserica, religia si credinta, si nu e normal de fapt sa judecam, dar nu pot sa nu observ trendul anti-post, anti-spovedit, anti-biserica, anti-credinta... Sa fim cool..:))

Prima zi de Paste a fost... calduroasa! Am avut un fel de preview la ceea ce va urma in vara, cand hainele vor fi optionale :)) Asta pentru ca sarmalutele s-au incapatanat si au opus rezistenta, asa ca au trebuit torturate mai multe ore la foc mic, chiar si in aceasta dimineata! In consecinta, in casa era caldura mare, afara soare si cald, rezulta una bucata Mada lesinata de caldura! In rest.. somn pe la amiaza si o plimbarica prin oras + o inghetata delicioasa. Aaa.. si masa in familie!

Gata cu aberatiile, am vrut si eu sa consemnez constiincioasa prima zi de Paste.. :) Sper sa mi se aprobe cererea in seara asta, si sa vad si eu un film fain: The way back. Cronica.. sper ca maine (in cazul in care reusesc sa-l vad).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu