marți, 5 aprilie 2011

Articole cu dedicatie :)

Imi vin 7 mii de idei pe zi, despre "n" subiecte si mereu imi spun: "uite despre asta o sa scriu azi pe blog"! Pana sa ajung eu acasa si sa pun mana pe laptop, ideile zboara la fel de spontan precum au venit, si eu ma trezesc cu degetele pe tastatura, cu privirea pierduta si eterna intrebare "despre ce sa scriu?!".

Asa ca mi-a venit o idee: sa imi spuneti voi despre ce sa mai scriu! Cine intra pe-aici sa vada ce am mai postat, este rugat sa lase intr-un comentariu (sau pe Facebook) un subiect pe care sa imi bazez articolul urmator. Se poate sa scrieti doar un cuvant (ex: carte, job, iubire.. etc), sau o idee mai elaborata, eventual si cu niste cerinte specifice.

Asa ca.. la dispozitia dumneavoastra sta tastatura mea, gata sa va compuna un articol :)

4 comentarii:

  1. povesteste-ne de o cina romantica, daca ai avut vreodata parte de asa ceva

    RăspundețiȘtergere
  2. Idee pentru articol cu dedicatie: diferentele dintre generatii - tu si mama ta - e mai bine acum sau era mai bine cum era inainte - de ce

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu știu despre ce ai putea scrie, dar tocmai mi-ai dat o idee genială.
    Încearcă despre cărți, te știu o mare amatoare a lecturii, și citești cărți bune.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cloud Computing. Asta, sau o atractie sexuala fata de un profesor, sau profesoara.

    RăspundețiȘtergere