joi, 21 aprilie 2011

Curatenia lu' peste!

Uite ca si Iepurasul de Paste se pune pe curatenie... personala! In palatul meu, perdelele se uita intrebatoare la mine, gresia nespalata isi asteapta mopul in vizita, tavile se pregatesc pentru cozonaci, covoarele sunt cu gandul la aspirator, si eu ma uiti cu o spranceana ridicata la ele si le zic.. hai sictir!

Ia spalati-va voi singure! Ca voi nu va duceti zilnic la serviciu, voi stati toata ziua in casa asteptand sa fiti spalate si aranjate! Da' de mine cine mai are grija? Ia sa stau si eu in pat si sa astept sa vina cineva sa-mi faca baie, sa ma pieptene, sa ma aranjeze! Vine? Nu vine nimeni! Asa ca eu de ce sa ma obosesc?! Mda.. partea proasta e ca daca nu am grija, covoarele, perdelele, vasele.. toate pun la cale o rascoala (mirositoare si nu tocmai placuta), numai buna pentru a-mi strica mie zen-ul personal!

Inca ma uit cu jale la ele.... nu se nimereste prin zona nimeni cu fobia curateniei, care sa-mi frece podelele pana ramane fara degetele la manuta?! Eu il/o servesc cu un pahar de vin la final, oricum nu o sa aiba cu ce sa-l apuce!! Hahaha.. me baaaad :P

2 comentarii: