vineri, 22 aprilie 2011

Tocurile si tortura

Exerciţiu de echilibristică: pe tocuri de.. nu ştiu exact câţi centimetri (că nu mai am chef să mă duc acum să-mi măsor pantofii de la intrare), am balansat cu succes o sacoşă cu o varză murată (parfumată) de 3 kg şi ceva (mda... cererea de sarmale e mare), o sacoşă plină de verdeaţă, ouă, brânză şi vreo două reviste, plus o geantă pe umăr (ce depăşea ilegal limita maximă de kilograme permisă)! Circul Globus mă vrea :))

Mai pe scurt, că n-am chef prea mult de scris: tocurile sunt un instrument subtil de tortură a bietelor femei. Pe lângă "banalele" chestii de gen: smuls părul, machiaj zilnic, haine incomode dar sexy etc.. pentru a fi în "graţiile" masculilor (care oricum nu prea mai da doi bani pe tine după ceva timp.. şi nici tu pe el de altfel...), trebuie să te mai şi cocoti pe tocuri de n centimetri, pentru a putea avea picioare lungi, dar pline de varici în câţiva ani!

Separat de "discursul" de mai sus, eu ador tocurile, mi se par sexy şi feminine, dar unele chiar se încăpăţânează să-ţi facă varză picioarele! Şi-mi dau o stare de iritabilitate, de-mi vine să iau cărămida s-o arunc în prima căpăţână ivită la orizont! Uff.. da' războinică mai sunt şi eu :))
Toată ideea era că mă dor picioarele, şi am ieşit la "vânătoare" de masaj pentru tălpiţe :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu