joi, 14 aprilie 2011

Si eu pe-aici

Afara ploua foarte tare, desi mi s-a spus ca "doar picura":| Am vazut in fuga un status (nu mai stiu la cine), cu replica celebra "Cand viata iti ofera lamai...", la care toti in cor, trebuie sa urlam "facem limonada"! Eu am o varianta mai buna si mai usoara: te duci la raionul cu portocale!!! Nu e mai logic? Nu e mai simplu? Nu e mai ok? Eu spun ca da!

In ultima vreme sunt invatata in mod sistematic cum sa mint, cum sa spun "vrajeli", cum sa ma "tin tare pe pozitie, sustinand un neadevar". Imi place? Tot stomacul meu urla ca nu, dar my dark side se simte bine :))

Am gandurile setate pe anumite replici. In capul meu se aud spontan si inoportun niste propozitii pe care le repet mai toata ziua. De visat.. tot prin aceeasi zona.. Un restart sa-mi dea cineva! Si un delete, la tot ce inseamna chestii inutile, ca sinapsele mele se scurtcircuiteaza din ce in ce mai mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu