duminică, 17 aprilie 2011

La multi ani Floricica si Floricel!

Hai ca pe norii astia mai vine si un pic de soare, asa ca iar incepem sa ne minunam de soare, de caldura.. Facebookul e plin de oameni instant energizati de vremea frumoasa, care tin mortis sa impartaseasca asta. Good for them!

Azi sunt Floriile, asa ca toti floriceii si floricelele sa fie sanatoase si sa dea de baut! Apropo de nume de flori, cand eram mica, voiam sa ma chema Trandafira.. si Ecaterina =)) Nu pot realiza cum de mi se pareau aceste nume atat de frumoase, dar stiu sigur ca auzisem chiar si de procedura de schimbare a numelui... cu publicare in Monitorul Oficial etc..

Apropo de soare..se spune ca asa cum e de Florii, va fi si de Paste, asa ca sper in vreme buna si soare cat cuprinde!

Eu trebuie sa-mi sun nebunica din Botosani (prietena buna), o draguta Florentina, alintata Tina. Sau sa o las pe ea sa ma sune, ca si-asa a zis ca o sa imi faca odata asta! Noi de fapt radem mereu cand ne amintim de un telefon de-al meu dat unui coleg de facultate la 23. 59 Era ziua mea de nume (21 mai, Sf. Constantin si Elena) si eu asteptam ca lumea sa se imbulzeasca la sunat si felicitat, chiar daca putini imi stiu acest al doilea prenume (de fapt e primul, ca ma cheama Lenuta-Madalina....da...cu cratima :)) ). Ok.. ati terminat de ras, da? Ca sa va povestesc mai departe! Si cum bietul baiat nu prea avea habar de numele meu, sau cel putin nu ii ramasese chestia asta in minte, nu mi-a dat niciun telefon pe 21. Dar inainte de miezul noptii, eu am luat hotarata si imbufnata mobilul, si l-am apelat pe bietul om, spunandu-i duios ca l-am sunat ca sa ii dau sansa sa imi spuna "La multi ani!" :)) Jenat si incurcat, colegul m-a felicitat, iar eu am putut sa-l incadrez multumita la cei care m-au "sunat" de ziua mea!

Ok.. e 2 dimineata, si mie-mi pica ochii in gura, si cum inca mai am nevoie de ei, ii salvez si ma bag in pat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu