vineri, 29 aprilie 2011

Balonul roz

Cum era chestia aia de la Cohelo, din Alchimistul? "Daca iti doresti cu adevarat ceva, tot Universul va conspira la realizarea dorintei tale"! Foarte posibil! Se vede treaba ca inca eu nu mi-am dorit foarte multe lucruri "cu adevarat"...

Apoi mai e cealalta metoda, cea cu balonul roz. Cum, nu stiati?! E cam asa: stai cumintel in pat, relaxat si cu gandul la campii cu flori si soare stralucitor, si incerci sa vizualizezi ce anume iti doresti tu sa se realizeze. Apoi iti imaginezi ca invelesti toata "scena" intr-un balon mare si roz, si ca ii dai drumul sa se duca in Univres. Acolo tot saracul Univers va lucra la realizarea actiunii din balonul roz :)

Oricum ai spune-o si oricum ai intoarce-o, ideea e ca trebuie sa iti doresti mult sa ti se indeplineasca ceea ce-ti propui, sa incerci sa si vizualizezi (pentru a crea senzatia de realitate iminenta) si sa iti orientezi toate eforurile spre a-ti realiza planul! Plus un strop de realism, pentru a nu pica din pom debusolat, in cazul in care nu ies lucrurile cum ti-ai dori!

Gata, in pat cu mine, ca m-asteapta baloanele roz, sa le fac lansarea oficiala in marele Univers :))

3 comentarii:

  1. Apai, chiar asa e...dar uneori Universul stie ca unele vise nu-s bune, in sensul ca nu merita sa visezi la ele....Am trait si asta... :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, dar pana sa-mi dau eu seama de asta, e destul de frustrant!

    RăspundețiȘtergere
  3. Think about the movie "The Secret" e pe aceeași temă.

    RăspundețiȘtergere