marți, 19 aprilie 2011

Articolul "dedicatie" nr. 1

Cu cateva zile in urma spuneam despre lipsa mea temporara de imaginatie, si va ceream ajutorul (aici) rugandu-va sa-mi dati cateva idei pe care sa-mi bazez urmatoarele articole. Din pacate nu am primit decat 4 propuneri (indecente :P), asa ca azi tratez primul comentariu, si anume: "povesteste-ne de o cina romantica, daca ai avut vreodata parte de asa ceva" [2muraturi]

"Cina romantica"... normal ca am avut parte de asa ceva, si inca voi mai avea :D Insa nu ai precizat daca acea cina romantica trebuia neaparat sa fi fost pregatita de el sau de mine. Oricum, sunt "acoperita" pe ambele variante :) Ca si in scenariul clasic, atunci cand te gandesti la o cina "romantica" si cele organizate de mine, sau cele la care am fost invitata, au avut ca si ingrediente pricipale: vin/sampanie , mancare buna, lumina discreta (lumanari parfumate), muzica in surdina si companie placuta! :)

Ce sa povestesc.. decat ca le ador, si ca abia astept "the next one" :D Si ca uneori imi plac si cele mai inedite, cum ar fi cea care nu a fost in sine una romantica, dar a inceput cu un foarte frumos gest de genul acesta:
Nu sunt adepta chestiilor neaparat batute in cuie sau clasice (grandioase), imi plac si chestiile improvizate, spontane si care ne te supun la multe cheltuieli! Imaginatia e la putere si daca e combinata cu sentimente frumoase si puternice pentru persoana de langa tine, cu siguranta iese ceva deosebit! Un biletel lasat pe birou cu doua cuvinte frumose si cu o floricica din gradina, pe care sa le gaseti dimineata cand te trezesti, pentru mine echivaleaza cu un buchet mare de flori si cu nu stiu ce dedicatie pompoasa!

P.S. Daca mai aveti idei, propuneri (cu privire la alte articole).. lasati pe-aici un comment si o incerc sa le onorez :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu