sâmbătă, 14 mai 2011

Zi de sambata (ecologizez + sirop de tuse)

Am fost sabotata, asta e clar! Blogger-ul a fost indisponibil de-ajuns de mult timp, incat sa nu public pe blog indemnul la ecologizare (voiam sa postez joi noapte)! Actiunea (strangerea deseurilor din zona Padurii Sorogari) s-a petrecut azi, in cadrul Zilelor Voluntariatului (afisul de mai sus), organizate de Universitatea "Al. I. Cuza". Eu am aflat de pe facebook, de la LucicX, si cum am vazut ca si bloggerii sunt indemnati la participare, mi-am pus si eu frumusel ceasul sa sune le 8.30 si peste o ora eram deja in Copou cu chef de munca! De cunoscut.. nu cunosteam eu lume, doar pe LucicX (proaspat intalnit la o alta adunare a bloggerilor), care mi-a spus ca va fi pe-acolo impreuna cu un prieten, Razvan.

Cand am ajuns noi la baza partiei de ski, unde era locul de intalnire, lumea deja era adunata si inarmata cu saci si manusi. Pe un sac am pus mana, dar manusile s-au cam lasat asteptate (cu siguranta nu s-au pregatit pentru atatia participanti). Pana la urma am facut rost si de manusi, si destul de rapid ne-am pus pe curatat locul in care fusese aruncat un morman de gresie, adus acolo cel mai probabil de un iesean "responsabil", pus pe redecorat! Cum ne-a cam intarziat un pic si lipsa manusilor si adunatul gresiei, cand ne-am pus pe colindat dealul, deja mai trecusera persoane pe-acolo, asa ca nu a mai fost mare lucru de facut, zona fiind destul de curata.

Apa a fost asigurata de organizatori, dar cum erau prezenti pe-acolo (cu un fel de stand inprovizat) si reprezentantii undei marci de bere, noi deja eram cu zambetul pe buze cu gandul la berea rece care ne va fi oferita la final. Da' de unde!!! Oamenii erau prezenti acolo pentru a da bere celor care vin la gratar in acea zona. Ce am inteles eu de aici? Daca vii si faci treaba si cureti padurea, nu meriti nimic! In schimb, daca vii cu paturica, micii si stai cu burta la soare, tabarasc astia cu berea si cu aparatul de fotografiat pe tine! Ok.. weekend-ul viitor stiu ce fac :)

Atmosfera a fost faina, treaba s-a facut, vreme buna a fost, in concluzie toate bune si frumoase! Sa vad poate gasesc si vreo poza, sa documentez mai bine evenimentul! :)

In rest... nervi! Ca m-a luat o tuse de vreo doua zile, care vad ca devine tot mai enervanta. Fara alte simptome, doar asa... sa ma sufoce pe mine! Azi nu am mai rezistat si m-am dus si mi-am luat un sirop de tuse (Rofedex - 5 lei). Cand ma uitam eu curioasa pe prospect sa vad ce doza sa iau, mi-am amintit o stire mai veche cu drogatii cu sirop de tuse. Cum era? Ca marijuana (ca si efecte): "euforie de intensitate medie, dezinhibitie, o senzatie asemanatoare betiei". Hmm.. deci la noapte ma duc sa ma distrez in club, cu sticla de sirop de tuse in geanta! Da, fataaaa! :))


Gata cu povestitul pe blog, eu ma duc sa-mi administrez medicamentul, ca ma streseaza tusea asta. Eeee.. acum daca in loc de 10 ml o sa imi tremure mana si o sa curga 50, nu-i bai :))
Acum pe bune: in ce hal trebuie sa ajungi, ca sa te droghezi cu sirop de tuse?!!

3 comentarii:

  1. Foarte frumos din partea ta ca ai mers la ecologizare. Eu nu aveam cum sa ajung, din pacate.
    Pe 1 mai cand am mers la gratar pe Bucium, tot au adus bere. Dar, eu din cate tin minte de la radio, de cand s-a facut prezentarea despre ecologizare...era bere pentru cei care ecologizeaza. Ciudat. Oricum, felicitari:*

    RăspundețiȘtergere
  2. a fost mai rea perioada drogatului cu praf vaginal...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Zaza: Multumesc :*

    @Iulyyy: Nici nu vreau sa stiu ce noua idee o sa le mai vina!

    RăspundețiȘtergere