duminică, 1 mai 2011

Sa fii printesa

Da dom'le, eu-s mai sentimentala asa, si nunta astora doi pe mine chiar m-a emotionat! E ca un basm cu printi si printese, dar real! Cu siguranta si eu mi-am imaginat in copilarie ca ma voi marita cu un print, pana la urma nu pe ideea asta se baza cam orice poveste citita de prin cartile pentru copii?

Am crescut si mi-am mai ajustat dorintele! Acum nu mai visez printi care sa ma ia pe sus si sa ma duca in castelul lor, acum stiu ca poti sa te simti ca o printesa si fara titluri regale sau sange albastru! E de ajuns un om care sa iti fie alaturi, care sa te rasfete, si care sa te iubeasca ca pe cea mai frumoasa si dorita printesa din lume!

In universul nostru personal, basmul poate prinde viata mai frumos ca cel visat in copilarie! Sunt de ajuns doua inimi pline de dragoste una langa cealalta, si asa printul cu printesa s-au intalnit, si "vor trai fericiti pana la adanci batraneti"!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu