miercuri, 11 mai 2011

Draga eu la 16 ani!

Am vazut clipul intr-o sambata, si am vrut imediat sa il pun pe blog. M-am abtinut, "e sambata", mi-am spus, si mai bine sa ne relaxam fara gandul la bau-bau! L-am lasat, si acum i-a venit randul! Fara explicatii, povesti si comentarii, dati play si poate va ramane ceva in minte!


Si-acum s-o luam incetisor: pe mine campaniile nu ma prea impresioneaza, impactul e puternic pe moment, apoi, ca orice alt om cu gandul in 7 mii de parti, uit! Ce e important? Ca atunci cand sunteti impresionati si influentati de ceva, sa va faceti un memento mental, pentru a putea realiza intr-adevar ceea ce va propuneti in acel moment! Eu stiu ca trebuie sa dau o fuga la dermatolog si sa-mi programez si un test Papanicolau! Sunt pe lista mea de actiuni imediate. Stiu sigur ca o sa le mai aman, ca o sa imi gasesc altceva "mai important", dar stiu ca in scurt timp le voi face. Pentru ca nu vreau sa am acea senzatie de lovitura direct in moalele capului si sa plang mai tarziu, cu gandul "de ce eu?!".

Revenind la abordarea cu mesajul catre "eu la 16 ani", chiar ma gandeam ce as spune eu, acum, Madalinei de 16 ani! I-as spune sa fie mai relaxata, sa se aprecieze mai mult (vesnica problema a adolescentilor!) si sa nu dea prea mare atentie oricarei persoane cu figuri in cap! In rest.. go girl! :D Si.. crema de protectie solara, caci nu e niciodata prea devreme sa ai grija de pielea ta!

Concluzie: nu mai evitati crema de protectie (trebuie sa ajunga o rutina vara) si planificati-va o vizita la dermatolog, sa stiti pe unde va situati cu starea pielii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu