luni, 16 mai 2011

Cartierul meu prafuit

Mi-e cald si rece! De partea cu "cald" se ocupa laptopul meu, care desi se afla din nou intr-o stare destul de buna, continua sa se supraincalzeasca, iar de partea racoroasa are grija geamul deschis al camerei, care lasa inauntru aerul fresh de-afara. E liniste, si urechea mea percepe asta ca si o situatie ciudata, o anomalie, ceva greu de recunoscut. Asta pentru ca mai mereu se intampla ca pe-aici sa se auda bufnituri, ciocanituri.. si tot felul de sunete din aceasta arie.

Cand vin acasa, din departare, uitandu-ma la zona in care locuiesc, mi se pare mereu ca se lasa ceata, din cauza norului semi-permanent de praf! Cand merg cu masina pe-aici, am surpriza neplacuta de a descoperi de fiecare data cate o groapa noua! Tocurile mele se stramba si se revolta zi de zi impotriva molozului si a asfaltului deformat! Ochii imi lacrimeaza (si nu de emotie), in momentul in care adie un pic vantul, din cauza prafului ce se ridica..

Mai nou, nici gatul nu mai coopereaza cu mine! De cateva zile ma chinuie, ma pune sa tusesc o data, si inca o data, si tot asa... pana simt ca muschii stomacului stau mereu crispati de atata solicitare! Dau pe gat zeci de mililitri de sirop de tuse (fara folos!), iar mai nou i-am facut si doctoritei o vizita, si acum astept nerabdatoare sa-mi iau pastilutele, siropul, ceaiul din coji de ceapa si albastrul de metil bagat pe gat! Vina o poarta: o raceala? o alergie? zona "oxigenata" in care locuiesc? Inca e un mister!

Ceea ce e clar insa e ca macaralele inca se invart, cladirile se inalta, iar imaginea cerului si a Palatului Culturii devine din ce in ce mai incompleta! Cu toate astea, inca ador zona in care stau, si cu siguranta dupa terminarea imensului santier Palas, probabil ca va fi un loc si mai interesant, doar ca imi lipseste dealul ala mare si verde din spatele blocului, cerul care se intindea nestingherit in fata mea si coltisorul frumos de Palat pe care-l spionam de la geam! :) Aaa.. plus aerul curat si linistea!

P.S. De 2 ore astept sa se incarce un filmulet aici, pe blog! Nicio sansa! Voiam sa va arat cam cum va arata cica zona asta, la finalizarea lucrarilor de pe santier. Va las link cu turul virtual, nu mai am rabdare sa mai astept inca 2 ore: http://www.palasiasi.ro/tur-virtual/

Un comentariu: