sâmbătă, 7 mai 2011

Iluzii optice

Laptopul meeeu! [si aici vine un tipat ascutit si enervant] Cu o mana tin ecranul (sa nu se mai vada dungile albe), si cu alta tastez. Asa ca e foarte probabil sa termin ceea ce am eu de scris aici luni! Offff... sper sa il repar cat mai curand (sa se poata repara!), si sa nu ma falimenteze!

Revenind la ideile mele, azi am gasit pe un site niste chestii interesante, cu iluzii optice! Ma uitam cand eram mica prin manualul de psihologie (parca) al surorii mele, la imaginile cu vaza/profiluri, cu scari... si tare ma mai miram cum vedeam eu o data ceva si alta data o noua imagine! In fine, fara prea multa "vorbareala" sa trecem la partea fun!

Aceste "buburuze" arata ca si cum s-ar misca in continuu, cand de fapt, este o imagine statica! Uitati-va doar la o singura "buburuza" si veti vedea ca nu se mai "misca"!
Aceasta imagine arata tendinta creierului de a "umple" spatiile goale cu forme. Vedeti o serie de mingi albe intre liniile negre? In realitate ele nu exista!

Gardul aceste este sticat pe margine. Uitati-va foarte atent doar in centrul imaginii si veti observa cum marginile gardului se vor "repara"!


Si ultima, e cu "life". Viata-i grea si cam anapoda, nu? Hmm.. in cazul asta e cat se poate de dreapta.. Literele nu sunt inclinate, ci foarte drepte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu