marți, 3 mai 2011

Desktopul unui blogger

Ehh.. asa se cheama leapsa, chiar daca suna titlul cam pompos :) Am ajuns eu in vizita pe la blogul lui Iuli si am vazut ca tocmai a onorat o leapsa primita de la un prieten, in care i se cerea sa puna un print screen cu imaginea de pe desktop. Si cum voiam sa ma laud cat de cool e imaginea de pe desktopul meu, si cat de ordonat si "aerisit" il tin, am facut si eu un print si l-am trantit pe blog! :)

Apropo de imaginile care poposesc pe desktopul laptopului meu "hot" (la propriu :)) eu trec prin faze! Cea mai deasa e cea cu marea. Valuri, plaje, doar apa.. orice care sa imi aminteasca de senzatia superba pe care mi-o da marea, atunci cand o vizitez! Uffff.. ce dor mi-eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!

Mda... sa-mi revin, beau vreo 3 sticle de sirop de tuse (e legal, si costa doar 5 lei!!!), ma arunc in cada si am rezolvat si cu dorul de mare :)) Depasind subiectul, si revenind la fixatiile mele de pe desktop, ultima a fost cu spatiul, planetele si stelele.. Habar nu am de ce, nu sunt extrem de pasionata, doar ca am luat vreo 2 pack-uri cu poze de gen si mi-au placut! Apoi am mai trecut prin faza cu roz, cu flori, cu texte si imagini motivationale, cu moaca mea in ipostaze trendy, cu tipi sexy... da sexy...

Aaaa.. ce spuneam? :)) Asa, imagini: cu chestii de inspiratie rock, cu Linkin Park, cu cladiri interesante de prin lume, chestii ciudate si abstracte, peisaje din tari diverse, cu gagici emo (in fazele mele mai de proasta dispozitie :)) cu personaje din desene animate, tematice (Paste, Craciun etc) Faza comica e ca iarna pun poze cu plaje insorite, si vara pun poze cu munti si copaci inzapeziti :)

Cam atat, ca deja am scris cam mult pentru un subiect atat de banal! Ba nu! Voiam sa mai spun ca eu nu-i inteleg pe cei care-si trantesc pe desktop zeci de shortcut-uri, poze, foldere etc.. de-ti vine sa-ti iei campii cand deschizi calculatorul ala!

Leapsa.. merge la Radu si la cine mai doreste, daca cineva e milostiv si o preia :))

Va pup.. ca-s in dispozitie buna, ma gandesc la mare si la... :D

4 comentarii:

  1. Incitant desktopul tau, dar totusi... tu te gandesti la mare... si laa... la ce?

    RăspundețiȘtergere
  2. mult prea liber pentru gustul meu :D
    Inca ceva,o modalitate de contact?M-ar interesa un link-exchange,daca vrei:)
    Oricum,foarte frumos scris,desi mie nu-mi place marea :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @Paul: la o cina romantica, la apus, pe malul marii, gatita dupa retetele de pe culinare.tv :P

    RăspundețiȘtergere
  4. @anticalofil16: Link-exchange momentan nu "servesc", mai vad in momentul in care ma voi muta pe wordpress sau in domeniu propriu.
    Multumesc pentru apreciere! :)

    RăspundețiȘtergere