miercuri, 31 august 2011

Vruuuum, vruuuum...

Hai ca m-am mai plimbat cu masina si pana prin Bacau, si pentru ca nu am facut asa mari prostii la viata mea, nu m-a lasat divinitatea sa intampin probleme pe drum, ci chiar m-am descurcat destul de bine, avand in vedere ca e primul meu drum mai lung, si inca ma mai consider incepatoare intr-ale sofatului. Dupa ce am bifat "plimbarica", am mai avut de onorat o nunta, unde de aceasta data am scapat de momentul cu prinsul buchetului sau cu cel in care mi se punea voalul pe cap, cu titlul de "bride to be". M-am retras mai pe margine, pentru a privi meciul cu discretie :)) Domnisoarele cu mainile pe sus, si bietul buchet sfasiat intre doua aspirante la titlul de "cratita si mop pe viata + nepasare si indiferenta in ascensiune (din partea adoratului sot), vizavi de tot ceea ce te face fericita (iubire, afectiune, gesturi frumoase, empatie, sustinere, sprijin etc)". Sau mai pe scurt: casnicie :) In schimb, bloggerul celebru - Radu, a avut onoarea de a pleca acasa cu jarteluta miresei in buzunar :))

Dar sa revin la masinuta viteaza ce a infruntat Bacaul intr-o zi de duminica insorita. A fost atat de viteaza, incat s-a hotarat sa isi ia un concediu medical, si intr-o seara frumoasa de marti, incarcata cu bunatati de la Carrefour, a inceput sa cante. Un cantec cam ciudat, care semana cu un scartait ingrijorator, plus ca mai si scuipa cate o pata, doua, de ulei :| Am lasat-o intr-o parcare sa se odihneasca peste noapte, iar eu am luat taxiul pana acasa. Acum sunt in cautare de mecanic dornic sa ajute o masinuta aflata in dificultate, si abandonata peste noapte departe de casa.....

Update: Se pare ca atunci cand am dus masina la spalatorie, a intrat ceva apa la placutele de frana(!), si nu a mai ramas ulei intre ele, de acolo si scartaitul aiurea! A umblat nenea mecanicu' 2 minutele la ea, a miscat ceva pe sub masina, si gata buba :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu