marți, 2 august 2011

Titlu obscen

Cand "iti bagi p*la" in toate

Hai ca se mai intampla! Pai sunt si zile in care vezi ca autobuzul pleaca exact sub nasul tau, dupa ce ai alergat de ti-au iesit ochii cu 3 milimetri din orbita; dupa ce ai asteptat pe cineva crezand ca te ia cu masina, pentru ca apoi sa auzi la telefon regretele eterne ca se grabea si a uitat ca trebuia sa te pescuiasca si pe tine. Cand de dimineata vezi chiar in fata ta un accident in care sunt implicate vreo 3 masini, si soferul de maxi-taxi, in care te afli si tu, se hotaraste ca i-ar placea si lui o mica tamponare (poate asa isi ia liber pe ziua aia), si incepe sa calce pedala de te scutura de toti banii din buzunare, in balansul tau fin: cand la stanga, cand la dreapta, salvandu-te doar o bara de care te tii agatat si de care iti inclestezi degetele, cu speranta ca macar (in caz de coliziune) sa nu zbori pe geam! Cand vezi ca prostii au noroc, cand vezi ca dezinteresatii sunt laudati, cand vezi sictir pe fete...

Si-acum ce sa fac? Sa vorbesc mai dragut, si sa nu pun asa un titlu nedemn de o domisoara finuta ca mine? Uite ca nu prea am chef! Nu-s nervoasa, ofuscata, verde-albastruie la fata (din contra, am un bronz bestial :D) sau plina de frustrari neexprimate. Din contra, o ard frumos cu "je m'en fiche", lafaindu-ma intr-o indiferenta limitata, dar al naibii de placuta. Inca sunt in zona cu etichete de genul: "seri de vara la terasa (+bere optional)", "sominc bun cu racoarea care-mi mangaie pielea", "pepene rosu si dulce", "salata de vinete delicioasa", "carte buna pe noptiera"...

Azi am avut un mic soc matinal, vazand ca necrutatorul calendar indica "1 august"! Adica mai avem doar 4 saptamani oficiale de vara?! Se pare ca da! Pai eu deja m-apuc de vocalize pentru colinde, ca in ritmul asta, ma trezesc cu Craciunul in prag! Deja mi-e dor de mare, chiar daca mi-am luat "la revedere" abia de o saptamana. Valuri pe piele... In acelasi timp, mi-e pofta si de munte, si l-as saluta un pic vara asta. Acum.. depinde doar de oportunitati, si-om vedea ce va mai iesi!

Un comentariu:

  1. E bine sa ti-o bagi in toate din cand in cand. Ai grija sa nu fie prea des si degeaba

    RăspundețiȘtergere