marți, 2 august 2011

Cu gandul la altii

Ce anume va face sa nu actionati ca cei mai nebuni si liberi oameni din lumea asta? Pana va ganditi voi, va raspund eu: cei care ma iubesc! M-am surprins de multe ori cu gandul la nu stiu ce tampenie, care ma tenta sa o fac, fara sa-mi treaca prin minte si fara sa-mi pese prea mult de urmarile pe care le-ar putea avea asupra mea. Pe cateva le-am si facut, altora le-am zis "pas", cu gandul la cei care ar suferi cu adevarat daca eu as pati ceva nu tocmai ok.

Ma tot gandesc, cum mi-ar fi viata, si cum anume as actiona fara constrangerea lucrurilor care trebuiesc facute "bine", fara sa am in vedere ca cineva este afectat de pe urma actiunilor mele. Sa fiu intr-o tara straina, fara sa ma cunoasca nimeni, fara sa-i pese nimanui de mine.. Nu v-ati surprins niciodata gandindu-va "As face x lucru, dar ce-ar zice mama/tata/copilul/iubitul/iubita daca.....". Eu sunt sigura ca da, si nu numai o data.

As fi si mai nebuna, si mai iresponsabila, sau calma si cu picioarele pe pamant? Habar nu am! Dar tare ma enerveaza seriozitatea si modalitatea in care isi complica oamenii viata. Ar trebui sa fie totul mai simplu, mai sincer.. mai "pe fata", mai in joaca. Nu toate activitatile "de adult" trebuiesc tratate ca si o nenorocire iminenta, nu orice decizie majora trebuie tratata ca o decizie de viata si moarte. Nu orice curs al vietii trebuie luat in tragic si ponegrit cu gandul la "cum ar fi fost daca..."

Pana la urma, viata e un traseu de care macar te poti bucura, ca si asa ti-e dat sa-l parcurgi cu multe obstacole. Ia o bere, relaxeaza-te si vezi pe cine ai alaturi. Conteaza cu cine parcurgi drumul, conteaza sa-ti fie drag si sa te simti bineeeee...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu