miercuri, 24 august 2011

Mini-concediu nr.2

Dupa ce am salutat luna trecuta marea si m-am bucurat de valuri, soare si relaxare, zilele astea a venit si randul muntelui sa primeasca oaspeti. Am stabilit sa mergem pe langa Bran, la o pensiune foarte draguta (dar un pic cam incomoda ca si destinatie, pentru cei fara masina), si sa incercam sa profitam de zilele libere. Vremea a fost foarte frumoasa, chiar un pic cam calduroasa uneori, in discordanta cu asteptarile mele de "aer rece de munte". Asa ca am reusit sa urcam putin pe munte, sa vizitam castelul Bran si Brasovul, sa ne simtim bine serile pe tersa, cu companie placuta si cu jocuri de carti, mancare buna, si locuri frumoase! Cam asa ceva:
  • Din pacate nu am reusit sa urc prea mult pe munte, m-am alintat un pic pana mai sus, dar din lipsa de timp si companie doritoare de drumetii, am lasat-o pentru data viitoare. Insa peisajele erau oricum superbe, chiar daca lenea te oprea in camera pensiunii:




  • Locul in care am stat a fost dragut, si anume pensiunea Coroana Reginei. Mi-a placut: privelistea de care te bucuri, curatenie (decent), mancare buna, raport pret-calitate bun (avand in vedere ca am avut si niste vouchere), personal cat de cat amabil, camere spatioase. Nu mi-a placut: drumul de acces destul de prost, personal putin, cat am stat nu s-au interesat sa schimbe sacii de gunoi din camera, herghelia = 1 cal + 2 ponei (parca), orice pas il faceai in camera era auzit clar si tare de catre cei cazati la etajul inferior.

  • Ziua cea mai "plina" a fost cea in care am vizitat castelul Bran si ne-am plimbat un pic prin Brasov, sa vedem Biserica Neagra si Piata Sfatului. Din pacate, bateriile aparatului foto si-au luat concediu exact in momentul cel mai inoportun, adica atunci cand stateam si noi frumos pe scarile castelului, incercand sa imortalizam momentul. Insa pana la urma ne-am descurcat, si am reusit sa adunam cateva instantanee si pe parcurs!


  • Una din placerile acestui anotimp mi se pare a fi statul la tersa. Chiar imi place sa beau un suc sau o bere, ori sa mananc ceva, in aer liber. Si cum serile de vara sunt caldute si totusi racoroase, comparativ cu canicula de peste zi, ce poate fi mai fain decat sa iei cina pe terasa, intr-un loc aerisit si sa te bucuri de vara. Uite cam asta am facut noi, de cateva ori pe zi (cu orice cafea/gustare, nu doar cina), profitand de terasa din fata pensiunii:

2 comentarii: