vineri, 12 august 2011

Zi de vineri - la piata

Nu ca ar fi mare chestie ziua asta de vineri pentru mine, deoarece momentan ma lafai in concediu, asa ca sunt intr-un weekend continuu :D Insa incepand de azi, lumea invadeaza terasele, e mai vesela si mai dispusa sa se relaxeze. Eu m-am trezit azi cu chef de cumparaturi! Dar nu am luat cu asalt Mall-ul sau cine stie ce alt magazin sic de prin oras, ci m-am dus tinta catre piata :)) Modesta fata, nu? Eco dom'le.. Si pentru ca m-am decis ca azi sa nu mai fiu lenesa, m-am dus la piata de la Nicolina, tradand cu nerusinare si fara pic de remuscare piata care e la cativa pasi de mine, si anume cea de la Hala Centrala. Nu de alta, dar inca nu am castigat la loto, pentru a face in mod constant cumparaturile acolo (e cea mai scumpa piata).

In piata forfota mare, de ziceai ca se dau alimete moca pe la tarabe. Un nene enervat de inghesuiala mormaia "Da' ce-i domnule! Parca-i Sf. Parascheva!" (pentru cei care nu traiesc in minunatul meu oras, sarbatoarea coincide cu zilele orasului, iar in acea perioada e o inghesuiala maaare pe-aici). Alta domna tipa la unul c-a impins-o si ea are copil in brate.. etc Va spun eu.. ce cluburi sau terase, acum cel mai cool e sa fii la piata! Sa dai check in de la taraba cu cartofi e cea mai trendy miscare!

M-am unduit frumos printre omuletii agitati, si dupa ce am pandit prada, am vanat un kilogram de ardei, ceva prune, porumb si cateva gramajoare de miez de nuca :D Me happy! In drum spre casa am avut placerea sa admir esenta feminitatii exprimata la cele mai pure si inalte cote! Si anume: siruri, siruri de femei cu bratele luuungi, care se terminau invariabil cu 2, 3 sacose. Am ajuns astfel la concluzia ca in ciuda prezentei barbatilor in piata, de-acolo scapa doar femeile! Probabil ca barbatii sunt macelariti intr-o hala de-acolo, sau supusi unor tratamente imorale in barurile de pe langa, nu pot sa-mi explic, caci altfel nu inteleg cum de la piata mereu pleaca doar femei cu n'spe mii de sacose dupa ele. O fi un fel de Triunghi al Bermudelor pentru masculi?! Asa ca AVERTISMENT: nu trimiteti barbatii la piata, caci nu o sa ii mai revedeti!!!

Eh.. cam atat pe azi, ma duc sa-mi coc niste ardei ca mi-am torturat simtul olfactiv trecand pe langa blocurile din zona pietii, de unde miroase numai a ardei si vinete coapte!

P.S. Piesa pare a fi un remix bun, mi-a dat energie :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu