luni, 8 august 2011

Weekend "bicolor"

Pe acorduri de basculanta, ciocanituri si freze electrice (toate cu dedicatie de la imensul santier Palas, aflat la 3 metri de mine), i-a venit si randul blogului meu sa fie bagat in seama. Asta in ciuda unei pareri de genul: "pe tine nu te intereseaza blogul!".. drept urmare am si fost taiata de pe lista oamenilor ce vor sa primeasca sfaturi in legatura cu acest subiect! Plus replica extra-mega pretioasa: "daca te intereseaza, cauta!" :)) Ce sa spun, suna logic.. dar nu isi gasea in niciun caz rostul in acel context!

Ehh.. dar cum am fost sfatuita sa "cresc", adica sa nu ma mai mir de prezenta unor oameni atat de "binevoitori", o sa trec gratios pe langa si o sa-mi vad linistita de blogul meu :) Blog care tot isi tot cauta o noua identitate, gazduire noua, plus ca as vrea sa testez un pic si twitter-ul. O sa isi gaseasca curand si abia astept sa-l vad "la casa lui" :))

Ce s-a mai intamplat in rest? Pai uichendul a fost jumi-juma: adica fain vineri seara si sambata si nasol duminica. Vineri seara: terasa1 + terasa2 + papa bun pe la 3 dimineata la o alta semi-terasa. Papa bun care si-a cerut apoi pretul, adica o stare nasoala de greata, ce a fost remediata apoi de 1 litru jumatate de suc de lamaie :) Sambata: gratar (punctul culminant a fost porumbul copt pe jar) + vizita la prieteni (carti, topaiala, palavrageala si film.. la care in mod firesc, am adormit :) Duminica: replici "minunate", hol spital, cearta cu un nene strain la telefon, plimbare esuata cu autobuzul, bere nu, film nu. Ce sa spun, am o viata echilibrata :))

In rest, mi-e dor (ca de obicei) de mare, dar cred ca urmatoarea vizita va fi dedicata domnului munte. Si nu pot spune ca ma deranjeaza. Chiar din contra! Nu am mai fost de ceva timp, si chiar simt nevoia de aer proaspat de munte.

Cam atat cu scrisul pe azi, revin maine cu ceva plictistor, asa ca nu schimbati programul :P Fug sa mananc pepene rosu si nuci verzi (meniul meu de sezon favorit!).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu