vineri, 2 septembrie 2011

Dragul meu blog

M-am decis sa iti vorbesc! Impropriu spus, caci doar tastele sunt zgomotoase atunci cand iti spun ceva, iar gandurile nu fac decat sa impulsioneze degetele sa apese butonasele laptopului. Ca in orice situatie de gen, nu am habar cu ce as putea sa incep, asa ca iti spun sec faptul ca am ceva asteptari de la tine! Vreau sa fii mai ingrijit, mai atractiv, mai accesibil ca si adresa/nume, sa aduni mai multe comentarii la articole, vizitatori etc..

Nu sunt mereu pe deplin sincera cu tine.. de fapt, gresesc! Sunt mereu sincera cu tine, dar nu iti spun tot ce as vrea sa iti spun. Si asta pentru ca eu as vrea sa aberez in mare parte pe seama problemelor mele, a frustrarilor mele, caci asa simt ca le-as mai clarifica si pune in ordine. Si cum nu imi place deloc ca orice nas sa se bage in oalele mele, cenzurez uneori si schimb subiectul! Cum sa fac eu sa par cool? Sa mai pun o injuratura, ceva funny, o mica picanterie? Si-apoi sa ma duc mandra sa comentez pe n'spe mii de bloguri (in mare parte plictisitoare, exceptand cateva articole), sa ma bag in seama pe Facebook, sa tip in gura mare sa intre lumea pe blogul meu: myyyyyyyyyyyyyyj :))) Ceeeeee?!!?!

Oricum, dragul meu blog, intrebarile sunt retorice, caci raspunsurile le stiu, cum de altfel cam toata teoria in aproape orice domeniu al vietii. Macar au folos si anii astia care se aduna la varsta mea de 15 ani si inca cevaaa luni :) Dar asa, de dragul "discutiei", imi place sa revin la subiect. Si ma gandesc la faptul ca ar fi fost mai bine sa scriu ca anonim pe un blog oarecare, sa nu il pun la status pe messenger sau pe Facebook. Ce articole misto ar mai fi iesit! Si picante, si rautacioase, si mai relaxate.. Ca si ideea mea de a fi plecata intr-o tara in care sa nu am cunoscuti prin zona, de unde doar sa ii sun pe cei dragi lunar, sa le spun ca sunt bine, iar eu sa fac acolo ce ma taie capul (in orice domeniu!!), fara sa stiu ca vecinica de 30 de ani a parintilor mei, o sa se uite crucis la maica-mea, cu expresia: "ce fata are!".

In concluzie, dragul meu blog, zi-i stapanei tale aiurite sa te bage in seama mai des, sa fie mai inspirata, si sa te trateze cu mai mult respect, ca sa nu mai rada lumea de "myyyyyj"- ul tau, si de "blogspot-ul" din coada! Sa puna un banut la ciorap si sa-ti ia casuta proprie si personala, ca sa aiba si ea tupeu sa te scrie pe lista blogurilor celebre din Iasi :)

Cu drag, Madalina cea cu dubla personalitate! Pardon, tripla! Aaaa.. cvadrupla! Baaiiii, guraaa!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu