luni, 19 septembrie 2011

Random

Idei adunate, scrise numai ca sa nu aberez singurica in mintea mea:

M-am saturat sa ma demachiez mereu, mereu, mereu.. in fiecare noapte.... si iar.... Mi se pare ca-s intr-un banc prost, unde repet mereu acelasi lucru! Chestii de genul: epilat, machiat, sters praful, facut patul etc.. Ma "face" la psihic!

Ma simt din ce in ce mai des obosita.. fizic, psihic.. de tot! In perioada asta accept cu resemnare apelativul "obosito!" :))

Acum putin timp (cel putin in mintea mea, e putin timp) o prietena buna si draga mi-a spus ca e gravida! Noi am fost foarte bune prietene pana intr-a 12-a, iar apoi am mai rarit palavrageala si iesirile in oras, pana cand am ajuns, din pacate, sa ne vedem cam o data pe an (cu toate ca sta in Iasi). In fine, ideea e ca azi mi-a dat mesaj ca a nascut o fetita! Ce? Cum? Unde? Cand?.. s-au intamplat toate?!

Ca tot eram la capitolul "prietene", mai am una care s-a mutat de vreo 3 ani peste mari si tari. Toate bune si frumoase, pana acum vreo 3-4 luni (nici nu mai stiu), de cand nu mai stiu nimic de ea! Cand am incercat sa dau de ea pe mess, mi-a zis ca e intr-o perioada mai aglomerata.. nu mai stiu ce.. si ca e ok (are oricum multa treaba pentru un examen foarte important acolo)! Inca nu inteleg ce e cu ea, si de ce a disparut asa, cu toata perioada ocupata din viata ei. Prieteniile trebuiesc "intretinute", ca orice alta relatie! Nu poti sa nu mai dai un semn de viata un an, si sa ai pretentia sa fii la fel de apropiata de o persoana!

Mi-e greata si foame, aiurea senzatie! Am un chef nebun sa ma dau pe "invisible" cam o luna, sa nu ma mai "atinga" nimic!

Vreau sa vad o comedie faina, fara sa ma gandesc cat de idioti sunt actorii, si cat de penibil e scenariul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu