miercuri, 1 iunie 2011

De Ziua Copiilor

Bla bla bla... copilul din mine.. bla bla bla.. sufletul inocent.. bla bla bla... mereu sa ramanem copii... etc Ceva in genul asta trebuia sa fie textul meu, nu? Eh.. dezamagire! Nu e asa! :)

Faza e ca mie imi place sa sarbatoresc! Cam orice, daca e ceva pozitiv, de ce nu? Asa ca zambesc dragut, si imi pun in minte azi o vizita la cofetarie (ca un copilas pofticios), si/sau un film (animatie) mai pe seara. Dar mai mult ma bucura cadouasele pe care le-am luat nepoteilor mei! Ei cu adevarat sunt copii, ei cu adevarat sunt inocenti, frumosi si ei cu adevarat sunt niste minuni! Noi.. putem doar sa mai avem momente de acest gen, asta daca suntem norocosi, daca ne-am pastrat sufletul cat de cat curat!

Si cum e bine sa ne mai amintim ce copii draguti eram, va arat si voua doua poze de-ale mele "din tinerete" :) Pozele sunt de cand aveam 1 an, resprectiv vreo 7-8..


Un comentariu: