miercuri, 22 iunie 2011

Managementul furiei

Ma invaluie, ma sufoca si ma face sa imi doresc sa sparg si sa arunc tot ce vad in cale. Nu fac asta, cel mult mai trantesc cate ceva sau vorbesc pe un ton care nu se incadreaza intre limitele fonice normale! Ocazional, in situatiile in care furia este insotita si de indignare, ma mai ia si un tremur.. nervos :)) Sincer.. cred ca as avea nevoie de un curs de anger management, ca vad ca incepe sa ma deranjeze cand ia controlul si simt ca-mi vine sa ma urc pe pereti!

Yoga.. meditatie.. sau sa ma duc pe coclauri. Asa imi vine, sa-mi iau lumea "in cap" si sa ma duc cat mai departe, cu cat mai putin contact cu cei cunoscuti. Dar nu prea se poate sa-mi traiesc viata asa, iar o metoda de a ma calma in momente de genul asta, trebuie sa gasesc. Alcool si tigari, pare a fi o combinatie reusita :)) Insa cred ca e cam aglomerat acum la Alcoolici anonimi, si cum e si foarte cald afara, nu ma risc! Droguri.. de-alea usoare, as pufai, dar nu vreau sa fur din iarba adolescentilor, ei au mai multa nevoie decat mine, la ce perioada traverseaza! Box, karate.. mi-e ca ajung dupa aceea la Pro TV. Xanax.. imi face cu ochiul, dar nu prea am chef sa ajung o legumica. In fine, ati prins ideea, nu prea stiu ce sa fac! Mai ales cand dai de un conflict in care efectiv ramai stupefiat de ce poate gandi/face/spune cealalta persoana!

"Inspira, expira, inspira, expira.." si vizualizeaza cum valurile.. bla bla bla... Prostii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu