miercuri, 29 iunie 2011

Ganduri à la Xena

M-am trezit de dimineata, cu aproape 20 de minute inainte de ora "regulamentara", cu nervi si nu de bunavoie! Am deschis laptopul si am zis sa arunc vreo 3 cuvinte pe blog, macar sa imi schimb dispozitia. Nici nu am terminat de scris o propozitie, ca laptopul mi-a fost inchis fortat (dar din greseala). Alti nervi, insa deja incepea sa ma constranga timpul, asa ca am abandonat ideea si am pus mana pe rimel si ruj, cu gandul la ziua minunata ce mi se asternea in fata. Minunata n-a fost, ci chiar destul de banala, dar presarata cu portii nesanatoase de nervi, canalizati catre cativa oameni cu care nu am nimic de impartit, pe care chiar ii simpatizez uneori, dar a caror moaca imi venea sa o trantesc cu pofta de prima usa, masa.. etc intalnita. Inca imi mai vine in minte zambetul (cel mai probabil bine intentionat) al unui amic/amice, iar eu desfasor in imaginatia mea bogata doar scene demne de cel mai iscusit film cu Jackie Chan!

Eu am o curiozitate! Voi inca mai pupati in fund nu stiu ce persoana din anturaj, sau incercati sa fiti simpatici numai pentru ca asa "e frumos"?! Eu m-am saturat de sportul asta! Am impartit si eu doza de ranjete false pana acum, si probabil ca inca o voi mai face, dar cu siguranta intr-o masura din ce in ce mai mica! Nu sunt si nu am de gand sa fiu nesuferita, sau antipatica, dar daca intr-o zi nu am chef de moaca, de aberatiile si de comportamentul cuiva, cu siguranta ma voi retrage in "banca mea", fara a ma mai simti obligata sa ma comport "frumos" si sa particip la discutii!

Partea interesanta vine atunci cand trebuie sa te integrezi intr-un grup nou sau relativ nou, unde trebuie sa scoti din buzunar "sincere" aprobari de genul "da, fata, ai dreptate!", sau sa te hahai la glume porcoase/nesarate ale gagiilor cool din grup! Sa te integrezi in turma, asta e scopul suprem! Inca ne comportam ca in curtea scolii, dinamica grupurilor e ramasa nealterata, doar varsta din buletin a participantilor creste obscen, spre rusinea celor care inca au ramasi prinsi in bucla timpului!

Un comentariu:

  1. Am cam renuntat sa mai fac asta acum ceva timp, deja mi se pare o totala pierdere de timp. Ba mai mult, imi stric eu buna-dispozitie incercand sa fiu simpatica cu lume pe care nu agreez.
    Mai bine sa fiu sincera decat prea ironica, chiar daca asta inseamna sa devin o scorpie, cum se spune. Iar cine ma accepta si place..o face asa cum sunt. Cu bune, cu rele. :*

    RăspundețiȘtergere