duminică, 5 iunie 2011

Zi linistita de duminica

Linistita o fi, dar e totodata si foarte calduroasa! Am chef de o plimbare prin Copou, sa fur o inghetata de la un nene cu toneta si sa ma asez pe o bancuta! Apoi sa ma plimb pe la umbra si racoare, si sa fie liniste... fara zgomot de santier, fara zgomot de masini!

In noaptea asta topai la o nunta, prima pe anul asta! E atat de "fain" cum reusesti sa iti dai tot salariul pe cateva ore petrecute la o nunta! Si atat de misto cum apoi nu mai ai bani de concediu si trebuie sa te amagesti ca e bun si la tara, aer curat.. turism "eco"..alea-alea.. Si balta murdara de la marginea orasului, sau bazinul de la strand sunt la fel de ude ca si marea, nu?! Mda.. pentru miri e un moment unic, si se asteapta sa-l onorezi cu prezenta. Nu e treaba lor faptul ca tu mai ai inca vreo 2, plus botez.. In fine!

In concluzie, trebuie sa imi iau rochia rosie mulata :D sa imi coafez parul si sa execut o mini sedinta de machiaj. Uff.. mai am si manichiura, pedichiura.. Ideea era ca eu, ieri, credeam ca e sambata nunta, dar din fericire am sunat mama miresei si mi-a spus ca e duminica (eu uitasem!). Cam nasol cu servicul maine dimineata, dar imi promit un somnic delicios dupa-amiaza, cand ajung acasa!

Laptopul -> off, ca eu zbor o ora in Copou, la inghetata mea cu vanilie!

Un comentariu:

  1. Știi cum se zice, ești frate dacă mă chemi la nuntă dar ești și mai frate dacă nu o faci..

    RăspundețiȘtergere