sâmbătă, 5 februarie 2011

De pe net

Hai ca-i sambata, e soare si avem diseara si un Blogmeet :D Vad ca si-au anuntat prezenta destule persoane, asa ca nu va bate vantul pe-acolo. Dupa prima experienta de gen, astept nerabdatoare sa vad cum va fi si de data asta!

In rest.. s-o luam usor, ca e weekend :) Eu sunt momentan la vanatoare de joburi, asa ca mai rasfoiesc si site-urile de specialitate. Apropo, daca stiti un job bun prin Iasi, nu ezitati sa faceti un bine :D Fac cinste la salariu cu o acadea :P Si cum ma uitam eu prin anunturi, am vazut ca in ultima vreme, nu doar potentialul angajat cauta de munca, ci si parintii acestuia. Dupa modelul: "am un baiat care sta toata ziua pe net, vreau sa-si miste fundu' sa se duca la munca"!
Sa nu comentez totusi aiurea, o fi baiat bun, si il mai ajuta si parintii cu anunturi. Aaa...bun ca ala din poza de sub anunt? :D In fine..sa revenim! Daca unii cauta de lucru, altii, mai celebri si cu conturi mai mari, se plimba relaxati prin tarisoara lor civilizata. Atat de civilizata, incat pana si caprele sunt scoase la plimbarica. In lesa... doar nu de capul lor!!! Asa s-a gandit si Tori Spelling intr-o dimineata: "ia sa-mi scot eu la plimbare copilul si .. capra!". Si asa a si facut:
Concluzia: acum e trandy cu capra, cainii sunt so last season!

2 comentarii:

  1. ptr o clipa am crezut ca sotia mea a pus anunt pe net in numele meu :)). p.s: nici eu nu imi gasesc de lucru :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Crezi ca mai are mult? Si eu ma astept oricand sa ma vad scoasa la licitatie in Evenimentul :))
    Na.. eu zic sa infiintam Clubul bloggerilor someri :P

    RăspundețiȘtergere