sâmbătă, 12 februarie 2011

"Viermisorul din ureche"

Earworm este denumirea unei melodii care iti intra usurel in cap, si apoi se incapataneaza si nu mai pleca de acolo. Si o fredonezi mereu.. mereu... mereu, pana nu o mai suporti si te rogi tuturor fortelor supernaturale sa ti-o smulga prin orice metoda din cap! Am auzit des sintagma "Scoate-mi melodia asta din cap!", si am incercat chiar si remedii. Cica nu trebuie sa te impotrivesti, daca ai o melodie care-ti bantuie creierii, trebuie sa o canti pe toata, sa-si "faca damblaua" si dupa scapi :)) Momentan, la mine in cap se aude tare "Opeeeen your eyeeeees..." de la piesa lui DJ Andi si Stella "Happiness".

Ehh... dar sa trecem la DJ Earworm, care din 2007 tot scoate niste piese, sub forma unor colaje (mashup) cu cele mai tari 25 piese dintr-un an, prezente in Top Billboard. Piesele sunt intitulate sugestiv United State of Pop. Mie personal imi plac mult, pentru ca in aproximativ 4-5 minute, reusesc sa-mi trezeasca o groaza de amintiri din anul reprezentat in acel mashup. Momente, stari..

Recent l-a scos si pe cel din 2010:

Sa ne amintim si de:
Si la mine inca e "Opeeeen your eyeeeees..." "Opeeeen your eyeeeees...""Opeeeen your eyeeeees...""Opeeeen your eyeeeees...""Opeeeen your eyeeeees...""Opeeeen your eyeeeees...""Opeeeen your eyeeeees...""Opeeeen your eyeeeees...""Opeeeen your eyeeeees..." :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu