duminică, 13 februarie 2011

Club si Valentine's

"Da bai, ce stii tu fataaaa, am fost azi-noapte in club! Da faaaataaa... a fost misto tare, ala de la bar se tot uita la mine, da' stii ca eram cu Gigel si eu nu-l insel, i-am dat numarul barmanului doar sa mai vorbim si sa ne vedem asa.... Da' tu fataaa, ca doar eram toata gagica cu decolteul ala, cum sa nu se uite baietasul?!" Hai sa le pun si-o dedicatie (aici) :))

Mda.. uite ca am mai ajuns si eu, ieri noapte, intr-un club. In ultima vreme nu pot sa spun ca ma mai duc des, prefer pub-urile, acolo parca lumea e mai relaxata si nu e venita sa faca impresie. Plus ca acum cativa ani chiar ma distram pe cinste in Pub 25, mult mai bine decat in orice alt club deschis prin oras! Atmosfera e alta, figurantii nu sunt atat de prezenti ca in cluburile de fite si ochelarii de soare sunt lasati acasa.

Am fost in XSclub, si din primul moment m-a izbit "aglomeratia" de-acolo, concretizata in maxim 10 persoane prezente! Club gol, plin de baloane ... hai ca-i bine, l-o fi inchiriat cineva numai pentru mine :)) Macar inauntru era aranjat dragut si muzica era buna! Eu, in schimb, m-am amuzat urmarind electrocutatii de pe ringul de dans. Erau vreo 3 la inceput, la care s-au mai adaugat inca vreo 5 baieti, si erau in culmea extazului (macar ei se simteau bine!). Cel mai entuziasmat era un tip cu ochelari care executa, pe rand, toate stilurile de dand specifice coca-clubberilor: cu degetul in sus, invartitu'n mamaliga, roata morii se-nvarteste, mangaiatul cainelui invizibil, pumnul scuturat sacadat in aer..etc Aaa.. si rezervarea unei mese e 300 lei!

In concluzie, cu cateva exceptii, club = not my thing, in schimb am de ce sa rad :p Cu toate astea, muzica e chiar destul de faina! Pacat ca-s populate cluburile astea cu specimene aiurea!

Apropo..maine e Valentine's Day si daca nu esti fie in categoria "Loveee si inimioare de plus" fie in cea anti, de sictiriti cu scarba pentru comercializare, marketing si consumatorism, nu existi! Ceva de mijloc nu exista, ca na.. noi suntem doar niste marionete proaste care "pun botu" tuturor prostioarelor de promotii si oferte cu plusuri roz si maine ne da cineva direct pe creier cu dulceata, sa zambim ca tampitii toata ziua! Eu.. habar nu am ce-o sa fac maine, ori o sa ma hilizesc si o sa cumpar tot ce e sub 2 lei si are forma de inima, sau poate o sa stau indiferenta, ori o sa le doresc numai de "bine" indragostitilor de pretudindeni, facand pronosticuri de motiv si data de despartire :D Orice as face, nu fac un caz din asta si nici nu tip in gura mare opinii pro sau contra!

Cat despre micii retardati (emotional si intelectual) de sex masculin care ne populeaza planeta (unii sunt asa...), va sugerez o varietate de felicitari pe care se le daruiti maine consoartelor voastre. Pentru ca daca stau cu voi, si-o merita :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu