miercuri, 9 februarie 2011

Aplicatii android


Eu + telefoanele mobile = love
Dar eu cand ma refer la mobile, ma gandesc instant la Nokia. A fost dragoste la prima vedere, trainica si durabila, si doar datorita unui cadou am renuntat la el! Primul telefon a fost un Nokia 3410, care mi-a fost fidel si m-a suportat cativa ani. Dupa ce uzura morala si-a spus cuvantul, am fost fascinata de elogiile aduse de un prieten modelului 6600 (tot Nokia). Tipul nu s-a lasat pana nu m-a vazut cu acel model in buzunar. Barbatii astia...! Telefonul era foarte fain, dar mare si cam nefolositor pentru mine, nu ma pasionau performantele lui de la acea vreme.

Urmatorul Nokia care a cazut in bratele mele iubitoare, a fost un micut 2630 care, in ciuda functiilor nu tocmai elaborate, a fost preferatul meu. Mic, subtire, finut, cu radio si bluetooth era exact ce imi doream si aveam nevoie! Inca l-as mai folosi cu drag, daca nu s-ar fi decis intr-o zi sa nu se mai deschida, in ciuda inistentelor mele repetate. Cred ca totusi, daca mai incerc, e ok! Dar nu mai sunt motivata, am fost convertita la LG. Am primit un frumos cadou de la Mos Craciun, asa ca ma bucur de el. E un LG Optimus One pe care l-am incarcat cu tot felul de aplicatii care mai de care mai utile sau haioase.

Aici gasiti un articol despre aplicatii Android, in mare parte le folosesc si eu dar va mai recomand urmatoarele:

- Flikie Wallpapers HD (gasiti o groaza de wallpaper-uri interesante, la o calitate foarte buna);
- un joculet: Amtalee Lite;
- PBX TV, The Channer (cu posturi tv, recomandate de un prieten);
- Tiny Open Source Violin (sunete de vioara, pentru cand vrei sa razi de discursul siropos al unei persoane :P)
- Coloring (aplicatia are mai multe variante: Winnie, Mickey, Toy Story, Nemo etc. Eu l-am luat pentru nepotelul meu, si i-a placut foarte mult, a facut adevarate opere de arta :)

Trebuie sa mai caut cateva aplicatii pentru carti on-line si o sa fiu happy :D Aaa... si ceva de sanatate si fitness. Oricum, sa te uiti la tv, sa iti pui filme pe telefon, sa intri nestingherit pe net (si Facebook, Messenger) sau sa iti ia pulsul, nu e chiar neplacut :D Tot Nokia iubesc, dar i-am facut loc si LG-ului in viata mea. Merita! :)

2 comentarii:

  1. Nu ştiam de "Tiny Open Source Violin", dar m-am prăpădit de râs după instalare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, si eu am avut destule momente funny, acompaniate de sunetele de vioara :)

    RăspundețiȘtergere