duminică, 6 februarie 2011

Blogmeet Iasi #32

Si a trecut si Beermeet-ul #32, pardon.. Blogmeet-ul #32 :)) A fost ieri seara, in cafeneaua Phoenix din Piata Unirii, Iasi, loc in care s-a decis sa ne tina companie muzicala si formatia Atron. Printre cei prezenti: Matei (cel care a si propus intalnirea), Radu, Roxana, Iulia, Claudiu, Zaza, Ionut, Paul si Elena, Silviu, Cipoc, Roxana, Razvan, Lavinia, Alex, Gabi, Alexandra, Iustinian, Alina, Rozina si... mai erau... Scuze celor omisi, dar memoria nu tine cu mine azi, asa ca mai lasati-mi si voi un indiciu pe-aici, daca stiti :) Apropo, la pagina evenimentului creata pe Facebook, au confirmat participarea 61 de persoane, iar la categoria "maybe" inca 96. Adica in jur de 60 sigur vin, dar poate-poate mai apare si unu, doi din cei 96! Rezultatul? Cred ca ne-am adunat in jur de 28 (numarase cineva la un moment dat), ceea ce inseamna ca 30(!) au intampinat ceva probleme si nu au putut ajunge. Ori nu inteleg eu conceptul de confirmare a prezentei la un eveniment, ori e ceva aiurea pe-aici!

Cum a fost? Fain.. ca de obicei, voiam sa spun, dar fiind doar a doua oara cand merg la un Blogmeet, inca nu pot vorbi de un obicei. Oameni cu chef de vorba, de socializat, de distrat, de baut... Ca de fiecare data, imi pare rau ca nu ajung sa ii cunosc si sa vorbesc cu toti cei care sunt prezenti, dar timp este, si cred ca si intalniri de genul acesta vor mai fi! Cam atat despre ieri, inchei cu gandul la ....Blogmeet #33 :D

P.S. Pentru cei care intra pe-aici, stiu ca adresa blogului e aiurea, ciudata si primesc intrebari de genul: "Da' cati de "y" ai pus?!"... myyyj vine de la my journal, si e pus la inceput, cand scriam aici cam ca intr-un jurnal, fara sa stie aproape nimeni dintre cunoscuti de blogul asta, pana mi-am dat seama ca nu ma simt confortabil sa-mi pun gandurile intime in randuri, am sters/modificat primele postari si am inceput sa diversific un pic stilul. La inceput nu am acordat importanta multor aspecte (platforma aleasa, numele etc.), insa in curand vreau sa modific si sa migrez pe wordpress sau in domeniu propriu. Punctul critic: numele. Aici m-am blocat de ceva timp :) Sugestii, comentarii, critici... sa le lasati pe-aici, daca sunt constructive!

4 comentarii: