miercuri, 8 decembrie 2010

Tweetmeet la Curtea Berarilor

Tot rasfoind blogurile iesene, am gasit un anunt despre un Tweetmeet la Curtea Berarilor, pe blogul lui George Toma, in ziua in care locatia mentionata sarbatorea un anisor de existenta. Nu am cont pe twitter, dar cum se facea referire la on-line-ul iesean, am considerat ca eu cu blogusorul meu, ne putem incadra cat de cat pe-acolo! Am intrebat daca se primesc si noi-veniti (pentru ca banuiam ca e o gasca mare, in care mai toti se stiu intre ei), si cum raspunsul a fost pozitiv, m-am hotarat sa strig "prezent".

M-am simtit ca la un blind date in masa, dar unul reusit :) Eu am ajuns punctuala la locatia stabilita, dar pentru ca din cele aproape 20 de persoane care urmau sa vina, stiam doar una din vedere si inca doua din poze, am hotarat sa stau pe-aproape de intrare pana recunosc pe cineva. Dupa 15 minute in care m-am "felicitat" intens ca nu am avut inspiratia sa cer un numar de telefon unei persoane care urma sa fie prezente, am cam renuntat la idee si am intrat. Nu-mi parea nimeni cunoscut, iar toate mesele erau rezervate, asa ca am intrebat un chelner de o masa mare, rezervata la 18.30, si mi-a indicat o masa la care stateau vreo 5 persoane.

Trecand de momentul cu "stiti eu sunt Madalina....aaa....am dat un comment ca vin si eu...aaaa....", discutia a fost ok, si baietii au fost foarte de treaba. Incet, incet au mai ajuns si celelalte persoane, Roxana si Andrei fiind printre cei pe care i-am chinut cel mai mult cu intrebari in legatura cu bloguri, intalniri ale bloggerilor, intamplari .... etc. Toti au fost foarte draguti, bine dispusi, vorbareti si se simtea ca sunt o gasca cat de cat bine inchegata. In afara de cei deja mentionati mai sus, au mai fost (din cate imi amintesc, si am reusit cat de cat sa cunosc): Razvan, Lavinia, Gabi de la HaiPa, Bogdan, deScandal, Silviu, Roxana, Alina si mai sunt cateva persoane ale caror nume nu le-am retinut, din pacate!

Spre finalul serii (cel putin din cat am stat eu), s-a facut si karaoke (doar cu piese romanesti) si cei mai activi au fost Roxana, Alina si Andrei. Pentru ca George deja incepuse seria de cadouri cu cate un clopotel Timisoreana pentru fiecare (abia astept sa-l folosesc la urat :D), si pentru ca am vazut ca fiecare cantacios care participa la karaoke primeste o halba Timisoreana taaaare faina, mi-am facut curaj si cu ochii dupa halba, am cantat si eu. Norocul meu a fost ca Roxana a fost intr-atat de draguta incat sa nu ma lase la greu, si sa cante cu mine (cu toate ca deja era la a treia sau a patrea melodie). Nu de alta, dar eu nu mai cantasem niciodata la karaoke, si berea pe care o consumasem nu era intr-atat de multa pentru a-mi invinge teama de penibil :)) Dupa ce am incins si o mica hora cu Andrei, ni s-a alaturat si el minunatei noastre interpretari a hitului "Daca-i sti" de la Directia 5. Dupa impresionanta interpretare si cu halba, poza (cei de la Curtea Berarilor au pozat petrecaretii) si clopotelul in geanta :D, am salutat gasca vesela si am zburat spre casa.

In concluzie, a fost o seara faina, intr-un loc numai bun de petrecut, cu oameni pe care as dori sa-i mai revad, multumindu-i din nou pentru invitatie si pentru cinste lui George!

6 comentarii:

  1. Cred ca nu as suporta o intalnire de genul asta in care toata lumea incearca sa fie super draguta, fara sa incerce sa fie sincera.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ovidiu: Sincera in legatura cu ce? Era o seara de distractie, cu bere si ceva voie buna, nu cred ca s-a pus problema de sinceritate sau nu (ca discutii si comportament).

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincera asa, legat de ce vor te la tine cand te cunosc prima oara, sau ce ii deranjeaza. Intr-o atmosfera dinasta in care e multa lume, si unii nu se stiu cu toti ceilalti, am sentimentu ca lumea face un efort sa fie acceptata. Si ma derajeaza sa fac efortul asta, asa ca nu il fac, si ma intristez cand vad pe altii ca fac asta, pentru ca nu mi se pare ca sunt ei inshishi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am fost drăguţi,am fost noi înşine. La orice blogmeet, tweetmeet suntem deschişi cu oamenii noi. Şi e binevenit oricine din social media, fie că are blog sau cont pe twitter, facebook, linkedin, digg etc.
    Mă bucur că te-ai simţit bine, şi noi ne-am simţit şi te mai aşteptăm.
    P.S. Abia azi şi-a revenit şi vocea mea cât să pot vorbi cu voce tare. :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Ne pare bine ca te-ai simtit bine alaturi de noi! Fii pe faza ca or sa mai fie intalniri cu oamenii din Online

    @Ovidiu de ce crezi ca pentru noi totul tre sa fie cu folos? Suntem si noi oameni, socializam si noi, respiram si noi, mancam, bem (unii foarte mult, altii deloc), dansam etc.

    RăspundețiȘtergere
  6. OOOOOOFFFFFFFFF. Vorbeam din puctu meu de vedere, ca nu stiu cum v-atzi intzeles voi. Din cate vad, toata lumea s-a simtzit bine, ceea ce e grozav. Am incheiat subiectu.

    RăspundețiȘtergere