marți, 28 decembrie 2010

Ce se mai intampla

Si eu care ma bucuram de temperaturile un pic mai mari din ultima vreme... Uite ca ieri a inceput din nou sa ninga, fenomen absolut normal si previzbil pentru prima luna de iarna in care ne aflam! Dar nu si pentru mine! Eu visez la...
dar cand ma uit pe geam vad:


Asta e... O sa ma bucur si eu de iarna cu un vin fiert alaturi si cu o vizita (sper cat mai rapida) pe partie, la o bulgareala "serioasa" :)

Si apropo de vin fiert, aseara am pus si eu mana pe vreo 2-3 cani :D in Arte. Atmosfera faina si vin bun :) Ieri noapte am bifat inca o incercare esuata de a urmari un film de Craciun -> Elf, finalizata iar cu "ochii'n gura" de somn. Concluzie: naniiiiii!

Mancarea facuta la Craciun se cam termina pe-acasa, asa ca deja ma gandesc la urmatorul meniu. De data asta o sa fie premiera la salata boeuf! Chiar...am pus pe Facebook, dar sa ma laud si pe-aici cu cozonacii pe care i-am facut de Craciun :D A fost la fel, o premiera si au iesit chiar bunuti la gust. Sunt facuti dupa indicatiile (via telefon) ale mamei mele, asa ca (pentru o prima incercare) eu spun ca e ok. Aaa...sa nu uit, am avut si ajutor de bucatar priceput!

Si cum tot vad pe la TV stiri despre noul an...iar cu criza, iar cu disponibilizari...sa ma facem si haz de necaz cu o reteta minunata pentru cafea:

Cafea de criză
Se ia o boabă de cafea, se leagă cu o aţă, şi se scufundă de 2-3 ori în ceaşca cu apă fierbinte. La fiecare 3 cafele se schimbă aţa...

Un comentariu: