luni, 27 decembrie 2010

A treia zi de Craciun

Am ajuns si in a treia zi de Craciun! Cu greu... Zilele astea au fost ok, nu o sa fac acum pe interesanta si o sa ma laud cu un Craciun minunat, plin de bucurie si de intelegere, cu ingerasii dand din aripioare si cantand la harpa prin jurul meu! Nu! A fost Craciunul...atat!

Cu toate astea, am avut trei momente pe care le pot considera demne de aceste sarbatori: primirea unui cadou frumos si util (chiar daca stiam de existenta lui de acum o luna), daruirea unor cadouri apreciate de cei ce le-au primit, si bucuria nepotelului meu atunci cand si-a descoperit jucariile primite de la Mos Craciun! In rest..."liniste si pace" as fi vrut sa zic, dar nu chiar... mai mult: graba, plictiseala si "human ice cube". Cam atat cu "sarbatori calduroase si pline de lumina" :)

Anul asta m-am sustras din schimbul anual si sezonier (uneori ipocrit) de urari, via sms, telefon, facebook sau blog! Asta pentru ca in dimineata de Craciun, exact la prima ora, am facut o alergie severa, la tot ce tine de expunere si prezenta pe/prin orice forma de tehnologie, in detrimentul prezentei fizice!

In rest...mancarea a fost buna, zapada a lipsit (din fericire), la tv au fost programe stupide (ca de obicei) , net nu am avut (probleme cu routerul) .. Ma uitam ieri la stiri si am vazut, normal (din nefericire!) si o stire cu un sinucigas. Normal?! Pai cam da! In perioada asta aproape ca te simti obligat sa iti trantesti pe moaca un zambet lat si "caldura" in suflet. Nu detii asa ceva? Patetic ...esti patetic! Trebuie sa iti iei la rand toata lista si sa suni, sa dai sms-uri cu urari de "lumina in case" bla bla bla... sa postezi peste tot "Craciun fericit!" si sa stai cu telefonul si pagina de FB aproape, sa curga urarile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu