miercuri, 26 ianuarie 2011

Zile insorite

Uite-asa ma visez eu de vreo doua zile, de cand am parte de dimineti insorite. Dar apoi ma uit in coltul ecranului dragutului meu laptop (unde am instalat un gadget cu starea vremii), si vad -11 grade! Caaaat?! Mda.. momentan e mult mai bine in casa! Hai ca-i frumos soarele si vazut de la geam :))

Primavara si toamna (cand soarele nu e atat de prezent si de puternic), ador sa ma pun pe o banca si sa stau la soare. M-as intinde ca o pisica somnoroasa, cu ochii inchisi si cu pielea incalzita usor de raze, dar cum traim printre oameni cu ochi mari si iscoditori, nu prea o fac! Vara, pentru mine, soarele isi pierde din magie, coace tot ce poate, te sufoca, te ascunzi de el la amiaza, devine chiar insuportabil! Dar macar iti ofera aramiul frumos al pielii, asa ca diminetile stau relaxata la plaja.

Pana la zilele insorite de primavara, ma bucur de el chiar si la -11 grade, macar imi da o stare de bine si de energie. Bine ca beneficiez de lumina lui naturala, fata de oamenii care traiesc in zone in care vremea mohorata e mereu prezenta! Vazusem ca pe-acolo oamenii sunt mai deprimati, si au deficiente de vitamina D, asa ca unii (ca si tratament) stau cate jumatate de ora cu fata intr-o lampa cu nu stiu ce tip de lumina, surogat pentru cea a soarelui! Asa ca .. la zile insorite inainte! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu