luni, 17 ianuarie 2011

La cinema

După cum am scris sâmbătă, weekendul acesta am vrut să-l petrec, în mare parte, cu nepoţelul meu de aproape 5 anişori! Şi cum m-am gândit să avem un program mai interesant, am făcut rezervări în Mall la filmul Tangled, 3d şi dublat în romană. Pentru el a fost prima vizită la cinema, aşa că în dorinţa de a-l familiariza cu ce e pe-acolo, tot încercam să îi explic cât de mare va fi ecranul şi cum o să trebuiască să avem la ochi nişte ochelari mai speciali. Asta a condus la o după-amiază plină de întrebări de genul: "Madaaa atât de mare e ecranul?..cât blocul?...cât geamul?...cât peretele?....cât uşa?" etc :))

Cu un copilaş e mereu imprevizibilă ora plecării, aşa că nici de data asta nu am făcut excepţie, şi cu toate încercările mele, riscam să întârziem şi să nu mai putem ridica biletele rezervate (trebuie să ajungi cu 30 min înainte). Pentru el nu era mare tragedie, căci a găsit imediat alternativă la film: joaca la Kids Land! Dar cum eu îmi propusesem să-l iniţiez în lumea 3D, m-am grăbit cu el spre Mall, mai mult în braţe decât pe jos (încă mai am febră musculară la mâini). Până la urmă am ajuns la timp şi am intrat în sală. Sincer, cam multă îmbulzeală la intrare, mai ales având în vedere că fiecare avea deja locul lui stabilit, deci nu era pericolul să te trezeşti că rămâi în picioare. Dar na... poate trebuie să dai un pic din coate chiar şi atunci când nu e necesar , aşa... să nu-ţi pierzi antrenamentul! Noi am stat relaxaţi pe canapea până s-au mai liniştit omuleţii pe-acolo.

Înainte de începerea filmului propriu-zis, sunt puse câteva trailere de la următoarele filme ce vor rula pe ecrane! Credeţi că deştepţii de acolo au avut un dram de minte atunci când au făcut asta? NU! Era un film pentru copii, dublat în limba română, la care, absolut previzibil, s-au adunat destul de mulţi copilaşi în sală. Şi în loc de genericul de la Disney, au fost întâmpinaţi cu vreo 2, 3 trailere ale unor filme de acţiune... cu schelete, cu împuşcături, ţipete, explozii! Şi toate astea redate pe ecranul mare şi cu sunetul la maximum în boxele sălii! Bine gândit, n-am ce zice!

Trecând de începutul "promiţător", filmul a fost chiar drăguţ, copiii din sală (şi nu numai) distrandu-se destul de bine la câteva faze mai comice! Nepoţelul meu a întins de câteva ori mânuţa să atingă ba un fluture din film, ba un lampion ce era lăsat să zboare...etc! Ehh...ce să-i faci, aşa e cu 3D-ul :)) A fost foarte dulce!

La sfârşit au rămas pentru el câteva întrebări existenţiale: "De ce nu voia să moară vrăjitoarea?", "De ce voia să fie tânără mereu?". Ce să-i răspund? Că e naşpa să dai ortu' popii şi că e mişto să ai mereu pielea întinsă, şi chestiile de pe tine ferme şi la locul lor? :)) În nici un caz!

Concluzia a fost că nu l-a încântat prea mult, uneori speriindu-se de vrăjitoare şi de cei care îl urmăreau pe băiatul din film, asta şi pentru că scenele erau acompaniate de coloană sonoră adecvată, redată la volum maaare în boxe. Dar a primit şi o porţie bună de râs, la câteva momente mai amuzante!

Wekeend-ul a fost foarte frumos cu el, aşa cum se întâmplă mereu când e prezent! Dar şi obositor... un pic :P

4 comentarii:

  1. Eu inca astept varianta DVDRIP pe torrente :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer, daca nu mergeam cu nepotelul, nu stiu daca il vedeam , mai ales ca auzisem si ceva critici mai slabute! Dar filmul e chiar ok si relaxant :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am auzit că e foarte fain și haios filmul. O prietenă l-a văzut și a zis că face toți bani. Ea a râs copios la acest film.
    Mâine merg și eu să îl văd!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca ai luat bilet la cel cu subtitrare, dar e amuzant tare sa-l auzi pe cel dublat in romana! Mai ales cand afli numele baiatului din film :P

    RăspundețiȘtergere