miercuri, 5 ianuarie 2011

A biiiiiig f*****g "monday"

Asa e inceputul anului, asa e cam toata luna ianuarie de fapt, ca o maaaaaaaare si naspa zi de luni! Nu stiu cum sa scap mai repede de brad, fara sa se scuture tot si sa-i intre toate acele in covor, in asa fel incat sa mai gasesc si in august amintiri de la Craciun, infipte pe jos in sufragerie! Deja pun la cale strategii de evacuare a bietului pom, strategii ce variaza de la taierea creanga cu creanga, pana ce ramane trunchiul gol si doi saci menajeri plini cu ramuri (cum am facut acum vreo 3 ani) si pana la infasurarea brutala a ramurilor cu funia din dotare! Aaa...si de obicei il mai aruncam si de la balcon, pentru a nu lasa in urma mea carare de ace de brad. Ce soarta! :)) Si cand ma gandesc ce mai plangeam eu cand eram mica, in momentul in care trebuia aruncat bradutul! Ehh...apuse vremuri :))

In rest..mi se pare cam dezolanta luna asta, asa ca sper sa treaca destul de repede, dar si cu folos! Pe de alta parte e un inceput, si poate fi startul multor activitati, planuri sau actiuni ce tin de viata sociala! Cam nasol sa vezi ca anumite planuri si rezolutii nu coincid cu ale altor persoane, asa cum te-ai fi asteptat! Dar na....iar ma intorc la asteptari, si cum bine am invatat si inca invat, nu e bine deloc sa ai asa ceva (cel putin in anumite privinte, sau cu anumite pesoane).

Cu toate astea, inceputul de an a fost frumos pana acum. Povestea continua :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu