miercuri, 12 ianuarie 2011

De ce scriu in blog?

Luna aceasta, în ianuarie (pe 9), blogul meu a împlinit un an! Cu această ocazie l-am mai răsfoit un pic, cu drag, amintindu-mi de momentele anului ce a trecut. Mi-a dat aceeaşi senzaţie pe care am avut-o la nunta surorii mele: că acolo erau toate persoanele importante pentru noi, toţi pentru care însemnam ceva (în contrast cu alte ocazii, când aveam doar câte ceva în comun cu câţiva dintre oameni). Aşa e şi blogul meu: aici sunt adunate lucrurile care m-au intersat pe mine, care mi s-au părut mie demne de a fi menţionate, chestii amuzante, probleme şi dileme etc!

Cu acest articol şi această ocazie, se potriveşte leapşa de pe blogul Strumfitei cu eşarfă: motivele pentru care scriu pe blog. Păi e destul de simplu: de drag! Îmi place să scriu, fără a avea nicio fărâmă de pretenţie cu privire la pricepere sau talent. La fel cum îmi place să mă aud vorbind (fără a fi mare vorbăreaţă sau talentată oratoare) şi să îmi exprim opiniile (pe care mai mereu le consider corecte :D), aşa îmi place să şi scriu!

Pe lângă asta, mi-am dorit un loc în care să pot aduna tot ce voiam eu: texte scrise de mine, unele serioase, altele ironice, altele cam stupide, si tot ce găseam eu pe net şi mi se părea interesant (clipuri, poze, articole)! Mi-ar plăcea să ştiu şi opinia celor care mai intră pe-aici, mai ales în legătură cu temele mai serioase, acesta reprezintand un alt motiv, însă puţini sunt cei care chiar comentează.

Sincer, de multe ori mă simt limitată şi mă cenzurez atunci când scriu pe blog, deoarece nu doresc să dau prea multe detalii despre mine, despre viaţa mea, despre cei apropiaţi mie. Eu aş scrie de multe ori aici cu sufletul, dar nu vreau să ştie orice persoană care ajunge întâmplător sau nu pe-aici, tot ce e în sufletul meu! Cred că m-ar face mai vulnerabilă şi nu doresc asta. Aşa că limitez sau exclud pe cât posibil exemplele personale, tocmai din această cauză! Dar blogul este totuşi personal, şi ceea ce simt eu că e ok să scriu despre mine, întâmplările sau stările mele, scriu!

Un alt motiv este că îmi place să împărtăşesc şi altora! Mai ales în cazul clipurilor sau pozelor amuzante, a unor texte care mi se par mie interesante. E ca şi cum ai lua telefonul şi le-ai spune prietenilor tăi un banc bun sau o întâmplare ce merită povestită!

Despre motive... cam atât! Cât priveşte blogul meu, probabil multora nu li se pare intersant sau demn de citit/urmărit, aşa cum altora le place ce găsesc pe aici, dar eu, independent de preferinţele şi alegerile altora, voi continua cu tot ce consider că e ok, şi chiar dacă mai scriu prostii, prostiile alea sunt ale mele şi pentru mine reprezintă ceva! Cu toate astea, mai am mult de lucru la blogul ăsta, şi sper să am chef în continuare să apar pe-aici. Aaa...să nu vă sfiiţi cu comentarii, critici, sfaturi! Abia le aştept! :)

2 comentarii:

  1. Scrie ce vrei si scrie cu placere. Scrie pentru tine, cum spuneai si tu, o sa citesti peste ani, e o radiografie a timpului in care a fost scris, e mai valoros ca o poza. Nu face greseala care o fac majoritatea, nu expune frustrarile tale sau nu fugi dupa trafic.
    Spor!

    RăspundețiȘtergere
  2. De multe ori si eu m-am cenzurat pe blog din cauze asemanatoare, oricum pt lucruri mai intime folosesc jurnalul..
    Important este sa scrii despre ce vrei tu. si despre ceea ce simti.
    Daca vrei sa fii total anonima, creaza un blog nou scrie sub alt nume, nu da indicii despre locatia ta, nume reale, si nu-i spune nici unui cunoscut ca scrii acolo.
    O sa fii total acoperita de ochii curiosilor..

    RăspundețiȘtergere