duminică, 2 ianuarie 2011

Inceput de an

Inca mi-e lene.. Ma uit prin casa la toate decoratiunile de Craciun, toate instalatiile puse prin camere si nu prea le mai vad rostul. Deja e cam gata cu sarbatorile de iarna. Iarna am zis? Ce iarna, ca eu deja visez la ghiocei, soare si iarba incoltita!!! Dupa sarbatori, in capul meu iarna nu mai are sens :)

Anul cred ca l-am inceput bine, la "inaltime", pe Bucium, cu un pahar de sampanie in mana si cu picioarele congelate! Prima zi a fost relaxanta, insorita si dedicata vizitelor. Iar azi ... deja sunt cu gandul la treaba ... ca trebuie sa ma apuc de o groaza de lucruri si trebuie sa incep de undeva... Partea proasta e ca nu stiu de unde si nu prea stiu nici cum. Aflu eu, in cel mai scurt timp (sper)!

Numai duminica nu pare a fi azi! Dupa atatea zile de sarbatoare, ultima zi din saptamana si-a mai pierdut din farmec. Momentan! Cand revenim la saptamanile banale din decursul anului, duminica va fi iar "the one". Am visat ca citesc o carte si tare interesanta mai era! Si mi s-a facut asa un dor de o carte buna, si de starea aceea in care esti atras si implicat in povestea personajelor si in lumea lor! De mult nu am mai simtit asa!

Cam atat pe azi.. Pun Going the distance si fug sa-mi fac popcorn :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu