sâmbătă, 3 decembrie 2011

Blogmeet la Curtea berarilor Iasi

Mare prilej de bucurie si pretext de blogmeet iesean (nr. 36): Curtea berarilor Timisoreana sarbatoreste pe 7 decembrie 2 ani de existenta in Iasi. Dupa experienta de anul trecut, cand au avut "taierea de mot", cosider ca trebuie neaparat sa repet distractia! Anul trecut a fost prima mea intalnire cu cei care populeaza blogosfera ieseana, iar o parte din impresii le-am impartasit si pe blog la vremea respectiva, si le puteti citi aici. Acum un an, am fost provocati sa participam la karaoke romanesc cu piese autohtone, insa anul asta ne-a fost data o tema in plus: sa incercam sa gasim un imn al Curtii berarilor. Imn nu am reusit sa compun, dar cateva versuri am zis ca tot se merita sa incerc sa leg. Ce-a iesit va las pe voi si cititi si sa va amuzati (de "talentul" meu):

Într-o seară fermecată,
oamenii s-au adunat
într-un loc ca altădată
și frumos el botezat.

Numele-i era faimos,
multă lume îl știa,
căci au petrecut frumos
cum spune tradiția.

Curtea berarilor se cheamă,
locul unde se distrează
oamenii cei mai de seamă
care se mai si pozează.

Și în seara menționată,
la doi ani de existența,
bloggerii toți de odată
dovedit'au rezistentă.

Berile au curs cu spor
lucruri faine s-au vorbit,
despre bloguri cu umor
și cu page rank obosit.

În final, să le dorim
viață lungă și clienți,
și să-i mai sărbătorim
cu o bere și doi cenți!

2 comentarii:

  1. nitel lucrata prima strofa, schimbat "natie viteaza", plus alte mici retusuri si as zice ca e mai mult decat acceptabila :D esti pe drumul cel bun, oricum ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Am schimbat "dintr-o natie viteaza". La prima strofa.. inca nu imi vine in minte ceva care sa rimeze pe-acolo. Dar o sa revin probabil cu "retusurile" :)

    RăspundețiȘtergere