luni, 26 decembrie 2011

Navigand printre sarbatori

În cap mi se învârt acum doar "leru-i ler", sarmale, cozonac, luminițe colorate, "jingle bells", mult roșu și un "ho ho hooo" fără final! Se pare că toate acestea mai sunt cunoscute și sub denumirea generică de "Crăciun". Cu toate că am început să mă pregătesc încă de pe la jumătatea lui decembrie, tot mi se pare că sărbătoarea trece repede, că nu m-am bucurat destul de colinde, de cadouri și de oameni zâmbăreți!

Veștile sunt totuși bune: se pare că acest Crăciun a fost sărbătorit "ca la carte" și servit la rece cu o ninsoare măruntă și binevenită exact în ziua de 25, numai bună de îmbrăcat orașul într-un pic de alb festiv. Și cum Moșul și-a făcut bine treaba și a înseninat câteva mii de mutrițe de copii mai mici sau mai mari, l-a dus pe Rudolf cu tot cu sanie la depou, pentru revizia anuală. În așteptarea unui nou sezon de dominație coniferă și aflat sub patronatul lui Stefan Hrușcă, se pare că paparazzii l-au surprins într-un moment de relaxare, cu haina roșie agățată în cui și cu burta legendară la soare! Mai trebuie să zic ca il invidiez?!!

Chiar dacă suntem abia în a doua zi de Crăciun, și încă nu am terminat răciturile din frigider și nici vizitele pe la rude, acum migrăm deja cu toții către o nouă ocazie de băut șampanie, și anume începerea unui nou an! E anul ăla cu "buhuhu" în care lumea se pare că-și ia o pauză și se dă pe invisible, și cică noi mergem să dăm noroc cu dinozaurii! Ehh.. da' n-o fi sfârșitul lumii atât de negru, nu? Putem încă să mai savurăm o șampanie bună, să ne facem o listă cu ultime dorințe și să urmărim live la OTV cum cerul se întunecă și babuțele se baricadează în subsol!

Lăsând întâmplările pseudo-fatidicului 2012 pentru viitor, eu zic să ne concentrăm pe lucrurile cu adevărat importante, și anume: "cu ce mă îmbrac de Revelion", "cu ce ojă mă dau pe unghia a treia de la mâna stângă" si "de la anul chiar încep dieta" (pentru femei) și "câtă băutură o să fie unde petrec eu Revelionul", "oare mai merge tricoul ăla pe care l-am purtat vreo 2 săptămâni la rând și în acea noapte?!" și "la anu' mă prefac că mă las de fumat numa' să nu mă mai bombăne" (pentru bărbați).

Acestea fiind zise, vă urez să navigați în siguranță printre sărbători, cu grijă la valurile de sarmale și de răcituri și la cascadele de vin și șampanie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu