joi, 29 decembrie 2011

Da-le cu bilantu'

Vad ca e timp de bilant, de dorinte si de planuri. Lumea isi aminteste cu drag de 2011, isi insira lista cu realizari si isi face planuri pe noul 2012. Se pare ca e bine sa tragi linie, sa scazi si aduni, sa imparti si sa inmultesti si sa ajungi la un rezultat... cum ar fi el. Si mai dragut e sa fii sincer si sa fii constient de valoarea reala a ceea ce ai descoperit. Nu iti ajunge o lista cu liniute pe care sa o lungesti cat mai mult, in speranta iluziei vastei activitati din anul care tocmai se incheie, iti mai trebuie si experienta reala pe care sufletul si mintea ta o sa perceapa, si ceea ce e mai important, sa o valorifice!


Eu nu am lista de insirat, nu am multe liniute de asezat frumos una sub alta, in schimb am multe amintiri adunate, am ceva experienta acumulata si, ce e esential, cred ca stiu ce sa fac si cum sa profit de pe urma ei. Anul ce a trecut mi-a daruit abilitatea de a-mi cunoaste mai bine sufletul, de a-mi cunoaste mai bine dorintele si de a-mi contura mai bine planurile pe care indraznesc sa mi le fac pentru viitor! Mi-a dat ocazia sa ma sperii de mine, sa ma supar pe mine, dar sa ma si uit cu sinceritate in oglinda!


Asta am realizat eu anul asta: am reusit sa pasesc mai bine in sufletul meu, uneori cu bocancii, alteori cu tocuri ascutite cat sa ma doara tare, iar alteori cu picioarele goale, tiptil... de ma speriam si eu de propria-mi prezenta! Cica se mai numeste si a te maturiza, si eu ma bucur de ea... cu teama, dar si cu "nebuneala" iremediabila care ma mai da de gol :D


Acestea fiind zise, va urez un 2012 pe masura asteptarilor voastre, plin de experiente care sa va faca mai mari la minte si la suflet si... la cont :)) Hai cu sampania dragii mei!!!


P.S. Crazy princess me.. intr-o criza de panarama si paranoia! :)) Ma sperie apocalipsa din 2012 =))

2 comentarii:

  1. Buna poza :D Eu nu am mai organizat nici un bilant anul asta. Am realizat ca un an e o perioada mult prea scurta pentru a fi luata drept etalon... de fapt mi-a fost lene :)

    RăspundețiȘtergere