vineri, 4 iunie 2010

Pick me...pick me...pick me!!!

Si ca tot am postat oferta concediului de criza, si toata lumea vorbeste de asa ceva, m-am gandit ca ar fi bine sa mai si zambim si sa parodiem situatia! Pick me...pick me...pick me!!!


P.S. Ieri am iesit la plimbare cu nepotelul meu de 4 ani si, pasionat de masini, m-a oprit langa o benzinarie din drum sa vada cum se pune benzina. Omul a facut plinul si apoi a plecat sa plateasca. Cel mic ma intreaba nedumerit unde pleaca, si ii spun ca trebuie sa dea bani in schimbul benzinei. "De ce?"...."Pai asa trebuie sa dea pentru benzina....e cu bani!" zic eu. Si apoi, cu gandurile zburand la vremurile "frumoase" pe care le traim ii zic amarata "Totul se plateste! Toate sunt cu bani!" "Nuuu...nu-i adevarat" "Ba da..." "Nuuuu, uite betele nu se platesc" :)) (betele reprezinta momentan ceva foarte interesant si important pentru el, sunt o sursa inepuizabila de jocuri cand e afara....un bat e lopatica, e sabie, e batul de la toba, cel cu care dirijeaza...). In concluzie, inca e bine, speranta mai e...betele sunt gratis :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu