joi, 17 martie 2011

Ramblings of a crazy woman


Nu cred ca o sa intelegeti nimic, eu azi am chef de aberat, scriu la intamplare si aleatoriu, ganduri care-mi naucesc circumvolutiunile creierului.

Am ajuns la geam si am vazut asfaltul ud. M-am uitat in lumina becului de-afara si nu am putut sa observ picaturile. Ma insel, nu mai ploua! Ca sa ma conving, deschid geamul si ma loveste o mireasma superba de ploaie curata si lina. Inspir adanc si inchid geamul. In toate gandurile mele poetice care mi se invart in cap, unul mai prozaic evadeaza: nu mai trebuie sa duc masina la spalat! Uraa :))

Facebook.. daca mi-ar fi spus cineva acum un an ca o sa fiu activa pe facebook, i-as cam fi ras in nas. Nici acum nu ma dau in vant. Chiar uneori mi se pare ridicol, si ii numesc fara viata, patatici si lipsiti de alte preocupari interesante pe cei care posteaza des. Nu generalizez, am aflat uneori lucruri interesante de la cei care activeaza pe acolo, am ajuns sa citesc bloguri faine, sa vad clipuri dragute, amuzante.. Acum, daca nu as mai intra pe-acolo, as simti ca si cum as fi izolata, ca si cum cu totii au fost la o mare sedinta sau petrecere, unde au aflat multe lucruri interesante, si eu am ramas pe dinafara. Ehh... eu incerc sa iau din aceasta platforma de socializare doar ce e mai bun si sa profit de ceea ce ofera, si sa las la o parte alte chestii aiurea. Ca sunt destule.. si cele prezente acolo, cat si cele cauzate de ea!

Iar am avut o discutie de ceea ce e prin Romania, si cat de mult putem spera la o viata buna. Ufff.. niciodata nu ies foarte optimista din conversatii de gen. Si iar mi-e ciuda pe toata situatia asta, pe oamenii care pouleaza tara, pe tot ce e aiurea, corupt, needucat, pe subaprecierea constanta a valorilor si a muncii, pe delasare, pe lucrurile facute de mantuiala, pe indivizii plini de prostie si megalomanie!

Mi se par sinistre femeile in varsta si obscene. Ma gandeam si eu.. o pitipoanca batrana, tot pitipoanca ramane! Primul criteriu: varsta. Din prima, ma uit la "tanti" cu respect si bun-simt, tocmai din cauza primului criteriu. Dar cand o aud ca scoate pe gura niste idiotenii si niste perversitati demne de o stimabila centurista, brusc ma cuprinde jena pentru mintea ei necoapta de anii, educatia si experienta ce s-ar presupune ca le are!

E 22 si mie imi este deja somn?! Cred ca m-au rapit extraterestii, mi-au injectat somnifere in vene si acum resimt efectele. Bine macar ca dimineata ma trezesc relativ usor.

Cam atat.. Aveam impresia ca o sa aberez, dar cred ca am fost cat de cat coerenta, chiar daca fara prea mare legatura cu ceva anume, nu? Un pic.. sa recitesc! :) Pare ok. Gata, la somn!

Update: e 00:20 si inca nu m-am culcat! Poate pana la urma somniferul extraterestilor nu e asa de calitativ :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu