sâmbătă, 5 martie 2011

Habar nu am ce titlu sa pun

Tot mi-au mai trecut subiete prin minte, idei.. prostii.. Am zis sa pastrez tonul mai light, ca doar e weekend, si ar fi mai dragut sa las filozofiile pe alte zile. Da' nu prea-mi vine! Am incercat sa ma gandesc la ceva amuzant, dar pe mine nu prea ma amuza multe chestii zilele astea. Sa zic din contra?! Ehh.. nici chiar, sa nu o dau in melodrama, ca Acasa nu o sa-mi difuzeze telenovela vietii, si o pun in scena degeaba.

Bla.. bla.. bla... ce-am mai facut? Hmm.. un fel de munca, un fel de job cam toata ziulica. De aici si dilemele mele anterioare cu job=viata. Nu ma plateste cineva sa stau in Bahamas cu cocktail-ul pe plaja? Nu? Nimeni??!! Sigur?!! Nasol, inseamna ca luni tre' sa ma intorc la munca. Bun, eu o sa incerc sa fiu fata isteata (nu-mi iese figura in ultima vreme, dar ma perfectionez eu) si o sa caut variante mai bune, fie in contextul actual, fie in altul.

Hai sa pun totusi si ceva "funny", sa nu zica lumea ca nu-s cul si amuzanta. Aaaa... o secunda sa caut pe google bancuri. Hei.. hei.. fara grimase, ca eu nu-s enciclopedie ambulanta de poante, ma bazez pe Gogu, ca stiu ca ma ajuta prompt in orice situatie!

"Un vameş este sunat la locul de muncă şi i se spune că nevasta lui e cu un alt tip. Vameşul se urcă în JEEP şi se duce acasă. Cînd ajunge, o întreabă pe soţie:
- Unde-i fraieru' ăla?
- Cine?
Vameşul începe şi caută. Mai întîi se uită sub pat.
- Nu-i nimeni.
Apoi caută în bucătărie:
- Nimeni.
Apoi caută în dulap. Acolo stătea un tip cu 100 de mărci în mînă. Vameşul ia banii şi zice:
- Nimeni..."

OK, deci am luat si portia de zambet pe weekendul asta, da? Ajunge, acum fiecare la viata lui mai mult sau mai putin trista/patetica. Stai Madalino, ca asa iti alungi si aia cativa cititori care intra pe-aici, nu trebuie sa vorbesti de vieti patetice sa descurajezi oamenii. Mai bine ma intorc la google si bancuri, ca e mai sigur!

" Nevasta unui deţinut în audienţă la directorul penitenciarului:
- Domnule director, am venit aici să vă rog să-i daţi bărbatului meu o muncă mai uşoară.
- Dar, doamnă, bărbatul dv. lipeşte etichete pe sticle, deci nu văd în asta un lucru greu.
- Nenorocitul, mie mi-a zis că sapă un tunel.."

Hai ca deja v-ati binedispus prea mult, si mie nu-mi plac oamenii fericiti si veseli, imi plac aia nefericiti si cu multe probleme, imi fac bine la moral, prin comparatie cu ei sa ies si eu bine :)) Asa ca lasati mutrele zambarete si ganditi-va mai bine la problemele voastre! :D Nu-i asa ca-s o draguta?!

Mareeee... iar ma apuca, si incep sa visez cu ochii deschisi la plaja, valuri si soare. Pai am tot dreptul, ca deja e primavara, deci in traducere libera aproape vara. Macar de s-ar topi zapada asta... Si terasele, abia astept sa stau c-o bere la terasa, dupa-amiezile...

In fine.. cam atat pe azi, ca uite asa v-am mai facut sa pierdeti 2 minute citind aberatiile mele, asa ca lasati blogurile si alte prostii si luati si va bucurati de weekend! Film, plimbare, pub, vizite, lectura, somn, dans... sunt multe activitati mai bune decat sa stati cu ochii in monitor.
Go and have fun!

Un comentariu:

  1. Nenorocitul, mie mi-a zis că sapă un tunel.. FEMEILE:))
    imi place ca ai inceput cu "filme" pentru weekend:))

    RăspundețiȘtergere