luni, 14 martie 2011

Carpe diem?!


Viata este ceea ce ti se intampla atunci cand esti ocupat sa iti faci alte planuri. Cred ca John Lennon spunea asta, si zau ca mare dreptate avea! Stau si ma gandesc, parca asteptam uneori sa inceapa viata! Sa inceapa ce?! Ca in timp ce noi ne pregatim de lucruri marete, vremea trece!

Lucrurile sunt bune, dar am in continuare senzatia ca o sa ajung eu odata sa... Si aici ma cam blochez, incerc sa pun cap la cap tot ceea ce imi doresc, incerc sa imi fac planuri si spun ca de maine, de luna viitoare, de anul viitor o sa.. Poate o sa caut un job mai bun, o sa mai investesc in educatia mea, o sa ma specializez intr-un anumit domeniu, o sa fac cu placere munca de zi cu zi, o sa fiu mai atenta la cei din jur, o sa fiu mai relaxata, mai receptiva, mai... Si ma ajuta! Ma ajuta pentru ca stiu ca am gandit lucrurile astea, ca le-am planificat si ca ele exista acolo in planurile mele. De concretizat, eeeii.. aici e partea cu adevarat interesanta. Pentru ca eu fac planuri peste planuri, idei peste idei, rezolutii peste rezolutii, si.. ghici ce?! Momentele se duc!

Zilele zboara, iarna se face primavara a nu stiu cata oara, si imi amintesc ce imi propusesem eu pentru primavara trecuta. Nu prea am realizat, dar ca sa nu fiu prea suparata pe mine, mi-am promis ca voi face in primavara asta. Nu stiu daca vad eu sorti de izbanda, dar punem speranta in ecuatie, si speram ca necunoscuta sa se rezolve!

Asta-i cu planurile, noi le facem, le refacem, le gandim, le regandim, si intre timp viata trece pe langa noi. Sa zic de "carpe diem"?! Poate parea uneori nefondat si iresponsabil sa traiesti doar in prezent, dar la cat de efemere sunt clipele vietii, poate nu mai e atat de superficial acest indemn!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu