duminică, 27 martie 2011

Festivalul cerceilor

Trebuia să am şi eu o fiţă de fată abonată mereu la Cosmopolitan, şi cum pantofii sunt destul de scumpi, raţiunea şi pasiunea m-au îndreptat spre cercei! Mici, mari, coloraţi, argintii, aurii, lucraţi manual.. nu prea mă interesează, ceea ce contează este să îmi atragă atenţia şi să îmi placă ceva la ei. Am cercei şi de la pufuleţi :)) aşa că nu discriminez, nu strâmb din nas.. pot să dau 5 lei pe ei şi să îi port non stop sau să-mi fi luat o pereche mult mai scumpă, şi să îi las la odihnit în cutiuţa lor! Am pozat şi eu aproximativ cam tot ce am în materie de cerceluşi, exceptând câteva perechi descalificate pentru că nu au vrut să stea frumos la poză :)
Aşa că lume, lumeeeee.. hai la parada cerceilor!

P.S. Bărbaţii sunt iertaţi, nu mă bazez pe vizita sau comentariile voastre azi, deoarece presupun că vizualizarea atâtor poze cu accesorii total inutile şi neinteresante pentru voi, va poate provoca o stare de somnolenţă subită. Şi cum vreau să va petreceţi seara cât mai interesant şi nu căscând de zor.. va dau liber azi :) Da' maineee... Maine sa mi se tripleze traficul, daaa?! :))

2 comentarii: