sâmbătă, 23 iulie 2011

Weekend

In ultima vreme, dupa cele cateva zile de weekend ma simt parca si mai obosita decat vinerea. Dar se merita, pentru ca e vara, oamenii au chef de iesit, terasele sunt imbietoare, asa ca.. trebuie sa profitam de perioada asta! Weekend-ul asta e ceva mai special, pentru ca am fost langa niste prieteni (ca si martor) care si-au celebrat cununia civila, iar apoi i-am insotit la o petrecere in aer liber, la iarba verde, concretizata intr-un delicios gratar! Sincer am avut emotii pentru ei, inca mi se pare solemn, important si emotionant momentul, dar tot nu-mi pot reveni din uimirea repeziciunii cu care trece (maxim 3 minute in fata ofiterului de stare civila!).

Tot in weekendul asta, am parte de un mic preview al concediului de anul acesta. Adica dau o fuga scurta, scurta pana la mare, pentru a ma balaci un pic si apoi vin repejor inapoi acasa, unde inca ma asteapta targetul de realizat :| Zilele astea am testat internetul pe mobil, oferit ca si perioada de 30 de zile gratis clientilor Orange, si nu pot sa va spun decat ca este extrem de tentant sa dai mereu refresh-uri paginii de Facebook, atunci cand te plictisesti la serviciu :)) Din pacate, minunea nu tine mult, deoarece conexiunea la net rupe bateria in doua, asa ca umblu mereu cu incarcatorul dupa mine.

Cam atat despre weekend-ul asta, revin repejor cu o poza cu marea :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu