sâmbătă, 16 iulie 2011

Hai hui

Ma simt uneori ca fata mosului, sau a imparatului.. ce-o mai fi fost si ea. Adica fatuca aia (din nu mai stiu ce basm), careia i s-a cerut sa vina la palat nici pe jos, dar nici calare, nici imbracata, dar nici dezbracata, nici pe drum, nici pe langa drum.. etc Nu o sa ma explic mai mult, ca iar vin "prietenii" sa ma intrebe cu toata ipocrizia adunata in fundurile lor nepasatoare "Da' ce-ai patit? Esti ok?". Nici macar nu inteleg cum de ajung sa interpreteze nu stiu ce tampenie, ca ma uit si eu patrat la genul asta de intrebari, si mi se face scarba de mimatul asta de prietenie, cand de fapt omul ala vaneaza si spera doar ca cei din jur sa aiba probleme, ca sa se poata simti ei in viata lor trista si falsa, mai bine!

Uneori incep sa scriu ceva, sterg de 7 ori, inlocuiesc de 15 ori, ma gandesc cum sa fac sa nu fie interpretabil, cum sa fac sa priceapa cei care citesc, faptul ca eu comentez anumite situatii vazute peste tot in jurul meu (dar din perspectiva proprie), si ca aici nu am nici cea mai mica intentie sa creez un jurnal, care sa stea ca presul la usa, gata sa fie murdarit de incaltamintea noroioasa a oricarui om aterizat pe-aici.

Tot vreau si eu domeniu, vreau sa fiu mai motivata sa tastez cuvinte insiruite logic (sau nu), dar inca sper la 2-3 zile la mare, asa ca mai aman momentul.. pentru a n'spea oara (money reasons)! Am destule de facut, si chef zero.. de fapt cu minus, ca ma "ajuta" si caldura asta "revigoranta".

Am nevoie de mai multa organizare... de ordine. Toate-s vraisete prin casa, si in jurul meu, asa ca simt nevoia intai de curatenie fizica, in mediul in care traiesc, pentru ca apoi sa-mi fac ordine si curatenie in ganduri si sentimente, in asa fel incat sa ramana doar ce e frumos si pozitiv! Ajuta sa mai re-evaluezi situatiile, atitudinile, implicarea in diverse activitati..

Una peste alta, vara mea e frumoasa, si o savurez cu pofta :) Stiu ca ma trezesc iar in septembrie cu dor de mare, asa ca vreau sa bifez balaceala in apa, si muuulte seri faine pe la terasele racoroase din oras! Aaa... si gratare la iarba verde!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu